Amazon.com Widgets Drugi pregled - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 06.06.2007.

Danas sam išla na drugi pregled. Ovaj nije bio ništa posebno, sve je bilo gotovo za nekih 15ak minuta. Otkrila sam da sam B+ krvna grupa (ne znam zašto to do sad nisam znala), da sam se udebljala totalno samo 7 lbs (oko 3kg) i da su svi nalazi za koje su mi prošli put izvadili pola litre krvi negativni kakvi i treba da budu. I da, čula sam kako pinatiću kuca srce, mada je to meni malo visi licilo na neko šuškanje vode, ali valjda to tako treba smijeh
Doktor je rekao da je sve perfect! Idući pregled je opet za 4 sedmice, a za 8 idemo na sonogram - i dragi i ja jedva čekamo.


- 01:43 - Javi se (14) - Troši papir - #

<< Arhiva >>