Amazon.com Widgets Sta se to desava - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


četvrtak, 26.04.2007.

Kao što rekoh nešto se zanimljivo dešava… neki od vas su već i skužili o čemu ja to. Naslućivala sam da je tek već nekih desetak dana. U ponedeljek sam dobila 99.99% sigurnu potvrdu, ali ipak sam morala sačekati da bude 100% pa se mogu svima pohvaliti.
A izgleda da me još nije strefilo, jer još sam smirena. Nisam čak ni počela da freak out, mada sam mogući freak-out u skorijoj budućnosti već najavila dragom. I takođe mu zaprijetila da on ne smije da freak out, ni slučajno, ni u sebi, jer to je samo moja privilegija. A vidi mene – pričam, pričam, a ne rekoh vam ono najvažnije – trudna sam!
I sretna sam, obadvoje smo sretni.

Juče sam bila kod doktora, potvrdili su trudnoću. Još su rekli da sam trudna već 4-5 sedmica, iako sam ja mislila da je možda samo 2 sedmice. 9. maja idem u prvi posjet obgyn-u, pa ću tad saznati mnogo više. Totalno sam clueless i sve me zanima – šta je normalno, a šta ne; šta se smije raditi, jesti, piti; šta je dobro, šta lose… ma, sve. Idući vikend idemo u Barnes and Noble da se naoružamo literaturom. A i Lori mi je već poslala dva dobra linka. Ako sve bude kako treba, mala bi beba trebala da plače u nasoj kući tamo negdje u decembru. Radujemo joj se i jedva čekamo.
- 20:50 - Javi se (15) - Troši papir - #

<< Arhiva >>