Amazon.com Widgets Drugi rodendan mog bloga - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


ponedjeljak, 05.03.2007.

Eto koliko sam ja ovih zadnjih dana busy da sam propustila drugi rodenđan ovog mog malog bloga. Ko bi rekao da su već dvije godine prošle od kad sam i ja odlučila da počnem da doprinosim glupostima koje se nalaze u sajberspejsu (jedva ovo napisah, ne ide mi engleski sa našim spelovanjem baš nikako).
Evo šta kažu statistike o tim mojim piskarijama:


Datum i vrijeme prvog posta: 04.03.2005. (00:27)
Ukupno postova: 170
Mjesec s najviše objavljenih postova: ožujak, 2005. (16 postova)
Mjesec s najmanje objavljenih postova: rujan, 2006. (3 postova)
U koje doba dana najčešće pišete postove: tijekom noći (22 - 7 sati)
U prosjeku pišete kratke postove (manje od 250 riječi po postu)


Baš mi je interesantno pročitati neke stare postove - da nisam pisala, zaboravila bi. Drago mi je da sam otvorila blog mada često (kao npr. sad) nisam imala vremena da pišem svaki put kad mi se pisalo. Ali drago mi je da sam tu, a posebno mi je drago što sam upoznala tako puno finih ljudi.
I evo onda jedno "cheers!" našem blogiranju i našim poznanstvima.

p.s. u 2005. je blog imao neke poteškoće pa su mi se sve slike izgubile :(

- 20:41 - Javi se (12) - Troši papir - #

<< Arhiva >>