Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


utorak, 30.01.2007.

Vidim da ste svi uživali u moja prošla dva posta, pa rekoh hajde da napravim mali update. Još uvijek je zima, ledara prava. Kad izađem vani zamotam se bolje nego da sam neki ninja - vire mi samo oči, i to malo, ono što mora. Ni obrve se čak ne vide :)
Evo i sad snijeg sipa, sve je divno bijelo. Ja baš volim ovo doba. Volim kad se sve bijeli, kad izađem vani oko 9 naveče, a mjesec se igra sa snijegom tako da se sve vidi. Volim kad nema auta i onda Monty i ja trčimo po cesti, ganjamo male zalutale zeke ili vjeverice. A onda volim doći kući gdje je toplo, i zavaliti se kraj dragog da me grije.
Znam da kod vas tamo u Evropi snijega baš i nema, pa vam zato poklanjam još malo slika.

A što volim snijeg...
monty

Sad ću te uhvatiti...
dragi i Monty

Češkaj me, hajde, šta čekas...
Monty i ja

Ma, baš mi je fino...
Image Hosted by ImageShack.us

- 00:27 - Javi se (11) - Troši papir - #

<< Arhiva >>