Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


četvrtak, 11.01.2007.

Mislila sam ovo još sinoć postirati ali mi nešto blog nije radio.
Ovo je jedan veoma važan post, želim da vam spasim dragocijeno vrijeme i zaštitim mozak od gluposti – imam upozorenje za vas, a ono glasi: Ne gledajte film The Wicker Man!
Od dobrog glumca koji nam je podario Face/Off, Gone in 60 Seconds, City of Angels, Family Man (jedan od najdražih filmova mog dragog, uvijek ga u slast gledamo kad je na tv), Leaving Las Vegas, Con Air, The Rock, Lord of War (ovaj je pravo dobar iako nije bio puno reklamiran, njega preporučujem) i još mnogo dobrih filmova (ovo su samo neki koji mi trenutno padaju na pamet), nisam očekivala nešto totalno loše poput The Wicker Man-a.
Radnja filma (ako se to upšte može i nazvati radnja) je bezsmislena, prelaz između scena nepovezan, a kraj je jedan od najbezveznijih koje sam ikad vidjela. Neću ni da vas davim detaljima i opisom priče filma, samo želim da vas upozorim da ne trošite vrijeme na ovaj film. Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby takođe - bio je bez veze iako su ga ovdje navikali.
Ima li ko prijedlog za nešto dobro? Ili upozorenje za one loše?

- 20:57 - Javi se (2) - Troši papir - #

<< Arhiva >>