Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 22.11.2006.

Od svih praznika koji se slave ovdje u Americu Thanksgiving mi je uvijek bio najdraži. Nisam ni sama sigurna zašto… Dok sam bila u Oklahomi svaki se praznik slavio na istu način – skupi se sva porodica (bude tu dosta ljudi), hrane ima i na pretek (obično da nas sve nahrani za nekoliko dana), zezamo se, pričamo… Čak su se i rođendani slavili kao praznici, sve se okupe, ne bude baš tako puno hrane, ali su zato totra i 3-4 vrste sladoleda bili obavezni. Ali Thanksgiving mi je uvijek nekako bio najdraži. Možda zato što je u kasnu jesen, dekoracije su smeđe i narandžaste i podsjećaju na boje lišća. Možda zato što prije njega još od Septrembra nema praznika, a on nekako započne novogodišnju sezonu. Možda ipak što je to jedni nereligijsi praznik kojem je veliki fokus na porodicu, na zahvalnost za sve blagodati koje nam je život pružio. A možda i zato što se 4 dana ne ide u školu i naposao i što poslije Thanksgiving-a ostanu samo 2 sedmice do kraja škole wink
Dragi i ja ćemo sutra slaviti bez turkey jer ni jedno je ne volimo, a ja nisam toliko kuharski nadarana (niti mi je kuhanje baš drago) da pravim jelo poput ćurke. Nek se time bakće Martha. Ja ću praviti pohovanu piletinu, pire krompir i green bean casserole, a za desert ću vjerovatno kupiti cherry turn-overs koji se samo stave u pećnicu na 15 minuta i budu za prste polizati njami
Radujem se odmoru i prazniku i svima vam želim Happy Thanksgiving!

- 20:39 - Javi se (6) - Troši papir - #

<< Arhiva >>