Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


utorak, 10.10.2006.

Nisam mogla da odolim. U petak mi je dragi kupio iWoz-a, isto veče sam ga počela čitati, a već u nedelju oko pola deset je bio gotov – pročitan od korica do korica. A uspjela sam i svu zadaću da uradim, da napravim ručak i u subotu i u nedelju, i još sam s dragim i Montyjem skupila lišće u dvoristu. Ma prava sam super women, nema šta!
Nego, da se vratimo Wozu- knjiga mi se pravo svidjela. Napisana je jezikom koji se veoma lako čita i koji te tjera da nastaviš čitati. Čak i sve one tehničke stvari su objašnjene na način da ih i osoba koja nikad nije vidjela unutrašnjost kompjutera može razumjeti. Mislila sam da će knjiga biti mnogo više o Apple, ali Apple je samo jedan dio, mali dio, Woz-ovog nadasve zanimljivog života. Nisam ljubitelj biografija/autobiofrafija (mislim da je ovo jedina koju sam pročitala), ali sam stvarno uživala u ovoj knjizi. Preporučujem je svima, bez obzira koliko volite Apple ili ste teški PC user – nije bitno, jer knjiga je o životu i izumima jednog otkačenog, zanimljivog čovjeka.
A ako ste možda više raspoloženi za mali simpatični romantični film, onda preporučujem The Lake House.

- 03:23 - Javi se (7) - Troši papir - #

<< Arhiva >>