Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


petak, 08.09.2006.

Lazy days are over. Privikavam se na ubrzani tempo života. Svakog novog semestra priča je ista: prve sedmice sam okay, druge sedmice nikako da se naspavam (evo i sad samo o krevetu mislim), ali treće se sve vec polako ustali i narmalizuje. Napravila sam novi schedule, i za školu i posao, i gym i za special time sa mene i dragog. Odlučili smo da ćemo svaki petak imati movie night – ne idemo nigdje ko god da nas zove, skupimo se na kauču iz veliku zdjelu kokica (koje obično pojedemo u prvih 5 minuta filma), ugasimo svjetlo, upalimo svijeću (sa mirisom kestena) i uživamo. Subotom ujutro izmedu 10 i 11 igramo tenis. U gym idem utorkom (20-30 min elliptical i vježbam gornji dio tijela) i četrvtkom (20-30 min elliptical i vježbam donji dio tijela). Škola je ponedeljkom i srijedom od 4 to 9:30 PM. Vikendom učim i radim zadacu (obično nekoliko sati), i onda mi ostane savim dovoljno vremena za neke druge fun stvari. Blog je naravno dobrodošla razonada – pišem kad sam in the mood, čitam mnogo češće, čak i kad ne ostavim komentar skoro svaki dan posjetim moje usual suspects.
Poslije posla idem da kupim nove loptice za tenis, a film za večeras je The Sentinel.

- 17:51 - Javi se (10) - Troši papir - #

<< Arhiva >>