Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


subota, 22.04.2006.

Jeste li znali da je danas Earth Day? I ja sam to saznala slučajno kad sam u potrazi za nečim sasvim nepovezanim otišla na google. I onda sam preko klika na njihovu image iconu saznala da kad bi svako bio kao ja trebalo bi nam 5.7 zemljanih planeta. Užasno! And I thought I was doing a good job, always recycling and all …
Preporučujem da i vi probate ecological footprint quiz. Kroz 15 jednostavih pitanja saznat ćete (mada ne znam baš kako to oni izračunaju) koliko je “prirode” potrebno za vaš načim zivota. Pitanja su podijeljena u 4 kategorije – hrana, kretanje/prevoz, dom i potrebštine. Na kraju kviza kažu vam koliko je acres* zamlje potrebno da podrži ono što vi potrošite. Meni su izračunali 25 acres**, što me stvarno iznenadilo, jer kažu da je average ecological footprint in your country (izabrala sam usa) 24 acres per person. Ali kad sam malo bolje pogledala u kategorije, 25 ima smisla. Dragi i ja živimo sami (nisu pitali za Montyja) u relativno velikoj kući i samo na tome sam dobila 12 bodova. Većina hrane koju kupujemo je prosecirana i napravljena daleko od nas. Svaki dan idemo na posao autom, on svojim, ja svojim – puno je to goriva i gasova koji zagađuju okolinu.
I onda mi na kraju kažu “IF EVERYONE LIVED LIKE YOU, WE WOULD NEED 5.7 PLANETS.” Not good, not good at all nono

*1 acres = 4046 kvadratinih metara
**25 acres = 0.1 kvadratnih kilometara


- 23:23 - Javi se (10) - Troši papir - #

<< Arhiva >>