Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


utorak, 28.03.2006.

I hate it when people don’t follow instructions! Napišeš im upustvo koja bi čak i caveman mogao da skonta i prati bez problema, a onda glupi, lijeni ljudi se ne potrude da čak ni pročitaju šta si ti napisala nego te zovu i šalju email “help, please, I can’t get it to work”. madmadmad
Mrzim glupe, lijene ljude!!!bang
Dan je poceo loše i nisam se naspavala...
Ovi su mi smajliji baš dobro došli - ima li neki koji vrišti??

Update: Dan ide na bolje, vise mi se ne vristi, samo mi se spava (gdje je sleepy smajli?)

- 15:35 - Javi se (11) - Troši papir - #

<< Arhiva >>