Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


subota, 25.03.2006.

Prije nekoliko sedmica Ddadd je pisao o tome kako mu je mama oprala USB drive kad joj je isti slučajno ispao u sudoper. Na sreću, USP je poslije sušenja proradio i kod Ddadda se sve dobro završilo. Kod nas je priča malo drugačija. Monty, nas mali, ludi, slatki, super cuko, takode nije znao sta je to USB wink . Kad ga je našao na stolu mislio je da je to njegova koskica (na slici je dokaz no. 1) i naravno krenuo da ga gricka. Kad smo se dragi i ja vratili iz prodavnice, USB je bio na podu, kraj Montyjevog kreveta, i bio je slightly chewed up. Nas dvoje smo jedva sebi došli od smijeha. Ja sam mislila da će USB i dalje raditi jer još uvijek je bio u jednom dijelu, ali dragi nije bio tako optimističan jer jer onaj dio koje se stavi u kompjuter je bio malo iskrivljen. Ispostavilo se da je on bio u pravu, ali kvar je bio kratki spoj prouzrokovan Montyjevim zubima koji su napravili male spljoštice (ne rupice, nego mala udubljena koja izgledaju kao rupice i koja su spoljoštila određene dijelove). Na svu sreću, sve na drajvu je imalo backup, tako da šteta nije velika. A dragi sad ima dobar izgovor da kupimo novi USB, naravno duplo veći. Kaže on meni “2 GB bi bio overkill, 1 gig mi je sasvim dovoljan” yes

- 20:03 - Javi se (12) - Troši papir - #

<< Arhiva >>