Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


subota, 11.02.2006.

Danas sam s dragim opet bila u bolnici. On je opet imao “procedure” – ovaj put onu s druge strane. Sve je prošlo bez problema, rezultati su okey, a on sad spava pod uticajem svih onih dobrih drugs koje su mu dali.
Dolazim ja da ga vidim i da mu pravim društvo prije nego što ga odvedu u operacionu salu. On je u bolnickoj haljini, zamotan u neku deku, leži na krevetu – kao pravi bolesnik. Sjednem kraj njega, pričamo, zezamo se, ja ga bockam, golicam – koristim priliku jer mi ne moze pobjeći.
- Vidi kako ovdje nigdje nema prozora – kažem ja njemu.
- Pa šta ce ti prozori – odgovara on.
- Bilo bi manje depresivno da imaju prozori, da mozeš da gledaš na polje.
- Ma, to bi bilo više depresevno.
- Kako to? – pitam ga zbunjena.
- Pa pogledaš na polje, vidiš sve one ljudi koji nisu u bolnici…
- Aaa, pa ti onda bude još gore jer ti jesi u bolnici! Kontam sad.
- A ovako je kao u nekom sci-fi filmu, zagrađen si među zidove…
- I onda ti dođu mali aliens da te bockaju i istražuju – zezam ga.
- Ma, meni je već došao alien ovdje kraj mene – kaže on.
- ??? - I onda skontam šta je rekao – Nisam ja alien! – kazem k’o fol ljutito i bocnem ga prstom u ruku.
I onda se obadvoje počnemo smijati.

- 00:50 - Javi se (14) - Troši papir - #

<< Arhiva >>