Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


ponedjeljak, 16.01.2006.

The winter is back. With a vengeance!
Poslije predivne sedmice dana skoro proljetnog vremena zima je odlučila da se vrati. I to je gora nego što je prije bila. Odlučila je da ne povede snijeg sa sobom, ali je zato spakovala pune kofere minus temperature. Jutros u pola 8 bilo je čak –18.89 C (hvala Yogici na linku za US/metric conversion calculator). Dragi kaže da je jezivo tako rano ujutro, čuje se kako škripe grane na drveću. Sva sreća pa on ujutru šeta Montyja :)
Najgore od svega je to što smo u office osavili grijanje ugašeno preko vikenda, pa se sad ledim dok vam ovo tipkam. Još sam u kaputu, a rukavice sam maloprije skinula (radi boljeg tipkanja). I kao da to sve nije dovoljno, jutros sam ustala pola sata ranije jer ove sedmice počinje škola, a ja ću dolaziti na posao pola sata ranije kako bi ponedeljkom i srijedom mogla ići kuci sat vremena ranije da idem u školu. I eto tako, I’m kinda in a bad mood. I don’t like to be cold when I’m inside. But it will get better, the day is still young. It better get better!

- 14:50 - Javi se (13) - Troši papir - #

<< Arhiva >>