Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


utorak, 10.01.2006.

Sta je to uživanje? E, to vam je kad je u sred Januara temperatura 40F, since sija, a šef vam je tako super da vas pusti kući dva sata ranije (plaćeno, naravno) da uživate u tako dobrom vremenu. E, onda dodeš kući, zamijeniš kaput laganom jaknom, šal, kapu i rukavice ostaviš kod kuće, staviš iPodića u uši, psića u ruku i kreneš u dugačku šetnju istim onim ulicama koje su još juče bile klizave i bljuzgave, a danas su suhe i čiste. Slušaš muziku koju voliš, psić veselo skakuće ispred tebe i oko tebe, ti se smješiš i šetaš. Eto, to je uživanje!

Btw, u nedelju sam konačno napravila onu apple pie – ispala je super, najbolja apple pie koju sam ikad jela (nije što sam je ja napravila ;) ). Bilo je uživanje pojesti je, ali još veće uživanje gledati dragog kako on uživa dok se njome sladi :))))

- 22:02 - Javi se (19) - Troši papir - #

<< Arhiva >>