Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


subota, 07.01.2006.

Sinoć smo dragi i ja bili u prodavnici. Nestalo nam je hljeba i još nekih sitnica pa smo skoknuli samo na brzinu. Bili smo u dijelu sa povrćem i voćem i ja sam ugledala velike ananase malo dalje od nas. Odmah sam dragom rekla "Hej, vidi ananasi! Sjećaš se kako smo ih jeli na Havajosima?" (mi tako imamo običaj da na normalne riječi dodamo po nekoliko slova, pa da riječ zvuci španski ili frakcuski ili nesto sasvim neočekivano) - pitam ga ja. Joj, kako nam je super bilo, jelde da ćemo opet ići?

- Pa, naravno da hoćemo - kaže on - rekli smo za desetu godišnjicu.
- Aha, biće cool - kažem veselo i već nas zamisljam na plaži.
- Dovešćemo nekoga iz Bosne da čuva djecu, a mi ćemo ići da uživamo.
- A zar nismo rekli da ćemo i djecu povesti? Da im pokažemo plažu na kojoj smo se vjenčali?
- Ali oni će biti mali, neće još kontati.
- Pa biće im izmedu 5 i 8 - nije to baš tako malo.
- Ma, bolje da idemo sami...
- U pravu si, shipiramo ih u Bosnu, a mi na Havajose!
- Ma ne možemo ih poslati, ne mogu tako mala djeca putovati sama. (dragi je glas razuma)
- Pa naći ćemo nekoga ko ide tamo, pa poslati djecu s njima.
- Ma ne možemo, nemaju mala djeca pasoš.
- Pa zar ne mogu putovati sa grandparents ili tako nešto?
- Kako će biti na njihovom pasošu kad im pasoš neće biti iz iste države!
- Hm... pa moze ih jedno od nas odvesti i ostaviti tamo, a drugo kroz tri mjeseca otići po njih. (koja fantastična ideja! i to moja!)
- Ili mozemo dovesti nekoga da ih čuva. Na primjer, tvoju sestru.
- Nju???
- Uh, yeah, možemo li njoj vjerovati?
- Valjda će se do tad opametiti.
- Ma znaš da će ona htjeti da mi nju povedemo s nama na Havaje.
- Joj, znam..... ah, jesu ta djeca pain in the ass!!! - kažem ja i obadvoje se počnemo valjati od smijeha. Fatamo se za stomak, smijemo se sami sebi kako smo blesavi i kako lude konverzacije imamo. A djeca još ni blizu nisu... ali biće ...

- 03:09 - Javi se (14) - Troši papir - #

<< Arhiva >>