Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


utorak, 27.12.2005.

Joj jest bilo fino ne raditi 3 i pol dana! Tako sam se fino odmorila. Cak sam i izigravala domaćicu, pa sam i u subotu i u nedelju pravila ručak. Dragi je bio presretan. Ma bio je oduševljen! Pogotovo kad mu je u nedelju zamirisao prženi krompir i piletina. Kometar mu je bio “miriše na kuću”. Danas sam čak mislila da pravim apple pie, i jabuke smo kupili, ali onda nismo mogli da nademo zdjelu u kojoj se peče pie. Ali, biće zato apple pie za Novu Godinu. Ne znam šta mi je, inače ne volim kuhanje i bila bi sasvim zadovoljna da svaki dan jedem sendviče, čokolino i coco puffs. Holidays, I guess.
U petak smo išli u kino – Memoirs of a Geisha je bio fenomenalan. Cak se i dragom svidio. Na pola filma pitam ja njega je li mu dosadno, je li mu se svida film, a on me zagli, ne skida pogled sa filma, i šapne mi na uhu žalosnim glasom “ovo je tužni film”. Na kraju mi je rekao da mu se veoma svidio, da je bio pravo dobar. Ako ne dobiju Oskara za kostimografiju i scenografiju, onda Oskari pojma nemaju šta je vrijedno Oskara. (ove je moje mišljenje, on ne voli Oskare) Stvarno sam bila oduševljena. Preporučujem ga svima.
Sad idem polako da se spremam za stvarni svijet. Sutra valja opet na posao do petka, pa onda opet 3 days off. Jedva čekam!
Hvala vam svima na čestitikama. Nadam se da je i vama bilo super.

- 04:05 - Javi se (20) - Troši papir - #

<< Arhiva >>