Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


ponedjeljak, 19.12.2005.

Slušam neki dan radio – reklama za Gieco (to je insurance company kojoj je maskota mali zeleni gecko) Glas na radiju kaže “vjerovatno niste znali da je gecko New York state reptilian zato što vam on uštedi tako puno love na auto osiguranju bla, bla, bla….” Priča on i dalje, a ja se zamislim o toj izjavi “state reptilian”. Znam da svaka država ima svoji zastavu, moto, dizajn za tablice na autima, zvaničnu pticu i životinju, i zapitam se da li stvarno ima i takva stvar kao official state reptilian. Upitam google šta on misli i evo šta sam pronašla – reprilian ne postoji, ali zato postoji piće, insekt, fosil, drvo itd.
Evo, upoznajte i vi malo bolje ovu divnu državu New York:
State Flower – rose
State Animal – beaver
State Beverage - milk
State Muffin - apple (genus malus)
State Shell – bay scallop (argopecten irradians)
State Insect - lady bug (coccinella novemnotata)
State Bird - bluebird
State Fish - trout
State Fossil - rypterus Remipes – ovaj mi je najbolji :)))
State Gem - garnet
State Tree - sugar maple
State Motto - Excelsior (Ever Upward)
Na slici je NY state flag.

- 01:47 - Javi se (14) - Troši papir - #

<< Arhiva >>