Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


petak, 25.11.2005.

Zovem jutros dragog i sa druge strane čujem “ring, ring,ring... hallo”
-Hej, slatkice, volim te - kažem ja.
-Hello, hello, tko je to - dragi glumi da me ne poznaje.
-Kako ko je, pa ja sam, tvoj vajfić (tepanje od wife).
-Vajfić? Nemam ja vajfića, mene je moj vajfić napustio. Jelde Monty da mi ne znamo nikakvog vajfića?
Kaže mi da je tamo snijeg napadao, ima ga vec jedno 6-8 cm, a Monty je jedva dočekao. Jutros su se ganjali po dvorištu i mali nije htio nazad u kuću. Dragi ga je morao natjerati unutra.
A ja sam juče hodala u majici kratkih rukava!
Juče je bio Thanksgiving ili turkey day. Sva “porodica” je bila na okupu - 4 generacije, oko 35 duša, od malih trogodišnjih beba pa to starih ljudi od 80 i nešto godina. Hrane na pretek kao i na svakom porodičnom okupljanju - oko 10ak različitih jela, i duplo više kolača i torti. A jutros smo išli na tradicionlani Friday breakfast. Svakog petka “porodica” ide na zajednički doručak. Svako ko može navrati, sjedi se nekih dva-tri sata, ispija se kafa, priča se, ma pravo fina tradicija. Stvarno ih je fino sve opet vidjeti.
Drago mi je što sam došla da ih posjetim, ali idući put i dragi dolazi sa mnom :))

- 18:54 - Javi se (13) - Troši papir - #

<< Arhiva >>