Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


četvrtak, 29.09.2005.

South Park Jaca Evo ga update:
Sve je prošlo po planu! U stvari, i bolje nego po planu. Test iz accounting-a je bio prilično lagan (a kako i ne bi bio lagan kad sam toliko učila za njega) tako da očekujem najmanje 92-94 poena. Oko toga se nisam puno ni brinula – testovi mi inače ne predstavljaju veliki problem.
Interview sa imigracijskim uredom je trajo nekih 10ak minuta. Proveli smo pola sata čekajući na tih 10 minuta i onda još jedno pola sata čekajući da mi uzmu otiske prstiju.
Nisu nas ništa puno pitali – uglavnom samo da potvrdimo podatake koje smo već napisali na mali milion formulara, poput jeli tvoj ssn broj taj i taj, da li ti se mama zove tako, a tata ovako. Djevojka koja je bila zadužena za nas slučaj je bila veoma fina, zavidila nam je na slikama sa Havaja (hihi), rekla da je sve u redu i da sad samo moramo da čekamo da nam efbiaj pošalje thumbs up. Čim otkriju da nisam opasna po okolinu, zelena karta će da bude u bijeloj koverti na putu za naše crno poštansko sanduče.
Drago mi je da se i to završilo – skinula sam jednu brigu s vrata.
Ostatak dana je bio još bolji. Prvo smo malo zalutati dok smo trazili Chili’s gdje smo planirali da idemo na ručak. Na google maps je izgledalo veoma jednostavno za pronaći, ali kad smo profulali exit za 87 South i došli do neke okrugle raskrsnice – e tad više nije izgledalo jednostavno. Na svu sreću imali smo mapu pa smo skotali gdje smo i gdje treba da idemo, i za nekih 15ak minuta smo se davili sa tacosima i kesadijama. Onda smo se opet malo izgubili (ali manje nego prvi put) dok smo išli u mall – skrenuli smo na pogrešan exit, ali smo skontali kako da se na brzinu vratimo. Dragi mi je ponovo oduzeo navigatorsku dozvolu – stvarno ne znam zašto! Čak i kad nas izgubim, uvijek skontam kako da nas dovedem na pravo mjesto :)
Hvala vam još jednom svima na podršci i lijepim željama….

P.S. Na slici je South Park Jaca :)))

- 00:27 - Javi se (15) - Troši papir - #

<< Arhiva >>