Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


petak, 16.09.2005.

Jedemo Monty i ja čips i gledamo tv. Odjednom Monty skoči i krenu prema vratima, a ja ne kontam šta mu bi. Otvaraju se vrata, ulazi dragi i nosi kesicu sa tri čokolade – toblerone, lindt truffles i ferrero rocher. Skočim da ga zagrlim, iznenađena što je došao kući (1 PM) i kaže on meni:
Zvučala si mi tako tužno i umorno preko telefona, mislio sam da bi čokolada mogla popravi situaciju. Znam da nemamo ništa slatko u kući, osim tebe, pa sam ti kupio chocolate emergency supplies.
Stvarno je najbolji :)

- 19:55 - Javi se (12) - Troši papir - #

<< Arhiva >>