Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


ponedjeljak, 05.09.2005.

Sjećate li se onog crtanog sa Pepe Le Pew kad se on šeta parkom, iza njega ide oblak smrada, a cvjetovi i trava umiru kad ih taj oblak dodirne? Ako ste ikad imali priliku pomirisati tvora znate da ta ilistracija nije pretjerivanje! Prije jedno 5-6 godina, još dok sam bila u Oklahomi, Montyja je uprskao tvor. Miris (tj. smrad) je bio tako grozan da su meni suze išle na oči. A on je jadnik samo stajao i gledao me tužnim okicama kao da želi da kaže “please, učini nešto, pomozi mi”. Kupali smo ga u tomato juice jer ovdje iz nekog razloga svi misle da to pomaže, ali vjerujete mi ne pomaze baš ni malo - Monty je bio crven, ali je i dalje smrdio :) Te noći smo ga okupali više nego što ga u čitavoj godini okupamo. A on je bio dobrica, nije čak ni pokušavao da pobjegne iz kade :) Uglavnom, ništa nije pomoglo dok mi idućeg jutra frend nije dao poseban šampon za skidanje smrada tvora.
E, pa, sinoć ga je opet poprskao tvor! Sve se desilo u jednoj sekundi. Dragi i ja samo ga šetali i kad smo došli dvije kuće do naše kuće Monty se približio nekom žbunu, mi smo odmah skontali da u žbunu ima još nešto, dragi je odmah cimn’o uzicu, Monty je skočio, lego na travu i počeo da se češe po licu iznad nosa. Već je bilo kasno, tvor ga je poprsako po glavi :( Kroz nekoliko sekundi, smrad je bio nepodnošljiv. Da zlo bude gore, u subotu u pola 10 naveče ne radi ni jedan veterinar niti pet store. Obrisali smo mu lice jer nismo htjeli da mu uđe u oči i samo zato što smo dotakli krpu kojom smo ga obrisali naši prsti su toliko smrdili da smo ih jedva oprali. Jadni Monty je prespavao u garaži – jadnik nije nikako mogao da skonta šta se dešava. Nosić mu se pomjerao, pokušavao je da skonta odakle dolazi taj užasni smrad, a nije znao da to on smrdi :( Gledao nas je tužno kao da želi reći “pa zašto me kažnjavate, šta sam loše udario, zašto spavam u ovoj čudnoj prostoriji, a ne u svom krevetiću?” Jutros smo kupili neku tekućinu za uklanjanje smrada tvora i dva puta sam ga time polivala – smrad više nije tako grozan, ali još uvijek ga ima. Mali Monty i večeras spava u garaži. Sutra ga čekaju jos dva polivanja anti-smradom. Sreća pa se i sutra ne radi (Labor Day holiday koji se slavi svakog prvog ponedljeka u septembru), pa valjda i smrada nestane i Monty se vrati u kuću s nama.

- 04:29 - Javi se (6) - Troši papir - #

<< Arhiva >>