Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


utorak, 07.06.2005.

Scena peta - velika je ta bara:
27. decembra sam krenula preko bare. Prvo do Zagreba, pa onda Beč, NYC i na kraju dva dana kasnije bila sam u Oklahomi. Na drugom kraju kugle, hiljadama kilometara daleko od njega. Hiljadama kilometara daleko od svega što sam poznavala. Već u New Yorku na aerodromu sam počela da mu pišem prvo pismo. Pisala sam mu kako je sve veliko i strano, i kako svako priča engleski (ne znam zašto mi je to bilo čudno, ali eto jeste), kako sam ga pozelila i kako jedva čekam da ga opet vidim. Razmjenili smo preko 200 takvih pisama u iduće dvije i po godine. Svaki dan sam nestrpljivo čekala poštara i otvarala sanduče nadajući se da ću vidjetu jednu od njegovih bijelih koverti sa plavo-crvenim ivicama. A glupa pošta, dolazila je tako sporo. Često bi pismo putovalo i po mjesec dana. Tad email još nije bio tako razvijen s njegove strane bare i koliko god bi želila da sam se mogla češće čuti sa njim, ta mi pisma ipak vrijede više od bilo kojeg emaila. Svake nedelje me zvao, a tih 10ak minuta bi uvijek prošlo previše brzo. Bili smo tako daleko, ali ipak tako blizu. Skoro svaki dan smo pisali jedno drugom, a pisma su znala biti i od po 4-5 listova. Znao je šta se sa mnom dešava bolje od bilo koga, i kroz sve što sam prolazila on je bio tu, u mojim mislima.
Naš idući susret bio je dvije i po godine poslije tog hladnog decembarskog dana kad smo se oprostili. I on je došao ovamo, “preplivao okean radi mene” što bi on rekao :), ali opet smo bili daleko, skoro 2000 milja. Taj prvi suster bio je 5 mjeseci poslije njegovog dolaska ovamo i ne znam šta mi je bio gore – to kad je bio u Bosni pa se nismo mogli vidjeti, ili kad je konačno došao ovamo, pa se opet nismo mogli vidjeti. Odbrojavili smo ne samo dane, nego i miniute i sekunde do tog našeg ponovnog susreta. Kako sam samo bila nervozna. Mislim da sam u zadnjih 10 minuta leta sažvakala veliko paklo žvaka i pojela kutijicu mint bombona. Kad je avion konačno sletio, iskočila sam iz sjedišta i progurala se do vrata onako kako to samo mi balkanci umijemo. Ne znam ni sama kako sam prošla kroz onaj koridor do kapije, adrenalin je bio u svakoj ćeliji moga tijela. Osjećala sam se kao da lebdim, trčala sam i prbijala se kroz guzvu. I onda sam ga ugledala kako trči prema meni. Mislim da sam vrisnula, ali se ne sjećam. Sjecam se samo da sam trčala i onda me on zgrabio, zagrlio, podigao od zemlje, vrtio u krug i nosio dalje od te gužve. Sjećam se da sam ga zagrlala veoma jako, položila glavu na njegovo rame i uživala u njegovom dodoru i mirisu. Onda me spustio, rekao mi da me voli i poljubio me najboljim poljupcem koji sam ikad osjetila. Štrecnulo me u stomaku, koljena su mi klecnula, ne znam ni da li bi uspjela ostati na nogama da me on nije držao. Sve je bilo tako nestvarno, kao u filmu, kao u snu. Dao mi je crvenu ružu, opet me poljubio i podigao u zagrljaj kao Richard Gere onu curu na kraju filma Oficir i Džentlmen, i spustio me tek kad smo došli do Luggage Claima. Mislim da sam vrištala od sreće, da sam se smijala na sav glas. Mislim da su svi buljili u nas, ali ne znam za sigurno jer ne sjećam se da sam uopšte ikoga primjetila. Bila mi je dovoljna ta prva minuta s njim, taj prvi savršeni poljubac da znam da se između nas nije ništa promijenilo iako se dvije i po godine nismo vidjeli.

- 14:53 - Javi se (2) - Troši papir - #

<< Arhiva >>