Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 18.05.2005.

Nisam već odavno ništa napisala. Nemam vremena. Inspiracije imam, ali vremena ne.
Dok pročitam sve vaše blogove prođe mi prvih pola sata radnog dana, a onda je red početi raditi, a ne baš toliko zabušavati. A kad dođem kući, e tad je mnogo ljepše provoditi vrijeme s njim.
A i vrijeme je konačno lijepo – sunčano, ali ne previše toplo. Jorgovani su procvali na sve strane, ulice tako fino mirišu – uživam šetati s Montyjem.
Odborjavam dane do vjenčanja. Još samo tri sedmice i dva dana pa idemo. Još samo tri sedmice i pet dana pa ću biti Mrs. H. Jedva čekam da se bućnem u okeanu. Poželila sam more i plažu. Ponekad svratim na Tijin blog i poželim da makar na jedan dan mogu biti kod nje u Splitu. Našeg Jadranskog mora nisam vidjela već tako dugo – ima nekih 10ak godina ako ne i više. No, možda se ove godine i to desi. Ako ne, onda iduće definitivno.

- 15:16 - Javi se (3) - Troši papir - #

<< Arhiva >>