Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 11.05.2005.

happy together Volim kad se uvučem u krevet kraj njega
Kad stisnem svoje tijelo uz njegovo
Kad mi glava klone na ono savršeno mjesto između njegovog vrata i ramena
Kad mi se grudi priljepe za njegova leđa
Kad nam se noge sklope u obliku slova V
A njegovu slatku guzu osjetim tamo gdje najviše volim
Volim kad se tako – like two pieces of a puzzle – upazliramo
Savršeno stvoreni jedno za drugo
Volim da osjetim ritam njegovog disanja
Volim da slušam otkucaje njegovog srca
Volim kad se toplina njegovog tijela proširi kroz moje
Volim ga
Tako puno

- 14:43 - Javi se (5) - Troši papir - #

<< Arhiva >>