Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


četvrtak, 14.04.2005.

jorgovan Sinoć sam šetajući Montyja ipred jedne kuće ugledala male, zelene, dobro mi poznate, pupoljke jorgovana. Jorgovan za mene nije samo cvijet koji fino izgleda i jos ljepše miriše. Jorgovan je mnogo više od toga, nešto što uvijek izazove bujicu sjećanja u mojoj glavi, a istovremeno mi čitavno tijelo ispuni nekom mirnom, tihom toplinom. Pored verande mog djeda i nene je bio jedan veliki jorgovan (nadam se da je još uvijek tamo). Sa njega je djed rezao grane da mi napravi luk i strijelu kad smo se igrali indijanaca i kauboja. Na palcu lijeve ruke još uvijek imam ožiljak gdje sam se posjekala djedovam čakijom koju sam “posudila” iz njegovog tamno plavog radnog kaputa i pokušala sama da odrežem jednu granu. Tad mi je bilo nekih 6 ili 7 godina, ali je sjećanje na taj dan tako svježe, iako je ožiljak sve manje i manje primjetljiv. Sjećanja na djeda su mu tako draga, možda i najdraža iz mog djetinjstva. Ja sam mu bila prva unuka i znam da sam uvijek imala posebno mjesto u njegovom srcu. Uvijek je samo za mene čuvao prve jagode iz njegove male bašte, nikom drugom nije bilo dopušteno da ih proba. Radi mene je napravio držače za ljulju i naučio me kako sama da se ljuljam. Zimi je za mene je čavao najmasnije dijelove slanine da njima podmaže moje snake kako bi bile najbrže. I bile su… On me naučio kako da rješavam osmosmjerke i ukrštenice, kako se igraju domine i tablići. On me naučio šta je to Francuski ključ i kako se krpi puknuta guma na biciklu. Vodio me u izlete i zajedno smo brali zovu, kupine i šumske jagode. Sve su to sretna sjećanja, a opet mi se suze pojave svaki put kad pomislim na njega. Evo i sad, tu su, nedam im napolje. Jorgovan me uvijek podsjeti na djeda. Volila bih da ga mogu još jednom zagrliti i reći mu koliko mi je značio.

- 17:10 - Javi se (4) - Troši papir - #

<< Arhiva >>