Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 09.03.2005.

Monty ne prodajem nasmješenog psa
zaboravi na to
dan ranije šećući kroz park
on me upoznao s njom …




Danas sam malo google po internetu da vidim šta naučnici kažu o tome da li psi imaju osjećanja i da li mogu da se smiju. Ispostavilo se da su naučnici podijeljeni što se tiče te teme - pola ih tvrdi da psi mogu da osjećaju sreću, radost, strah i tugu, dok ona druga polovica nije baš uvjerena u to.
Monty i ja bi se složili s ovom prvom grupom. Svaki dan kad dodemo kući Monty nas dočeka
s velikim osmjehom na licu, uši su mu povijene unazad, repić maše na sve strane i vidi mu se na licu koliko je sretan što nas vidi, što smo mu došli, i što više nije sam. Njegovi "humans" su se vratili kući!
I stvarno je fin taj doček. Vidiš njega tako veselog kako skakuće oko tebe, pomiluješ ga i poigraš se s njim, i istog trenutka zaboraviš na sve ono što te nanerviralo na poslu, ma zaboraviš na sve loše stvari i odmah se i ti razveseliš.
Ima nešto u toj "unconditional love" - totalno je drugačija od ljubavi koju mi kao ljudska bica osjećamo jedni prema drugima. Njemu je bitno samo da smo mi tu, i ništa drugo, dok je nama, ljudima, potrebno mnogo više.
Ne valja nam to!

(p.s. na slici je Monty)

- 21:37 - Javi se (4) - Troši papir - #

<< Arhiva >>