Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


utorak, 08.03.2005.

Juče kad smo dosli kući na stolu me dočekala kutija čokolada.
JA: O, ho ho, čokolade! Za mene?
ON: Ma, ne… ja kupio sebi :)
JA: Nisi, nisi. Piše na kutiji filled with love – mora da su za mene :)
ON: Pa naravno da jesu, hajde otvori.
Skidam papir i pokušvam otvriti kutiju, ali selotejp je na sve strane, i naravno on mi pomaže.
JA: Otkud to da mi kupis ove čokolade? Je li to zato sto sam išla zubaru?
A u kutiji sve moje omiljene. Dragi ih je sam izabrao – sa kokosom, sa mokom, od bijele čokolade…
ON: Aha, išla si zubaru, a i osmi mart je sutra, a mene sutra neće biti skoro čitav dan…
JA: Sutra je osmi mart!!!! – gledam na sat kojeg nema na ruci.
JA: Skroz sam zaboravila da taj praznik uopšte i postoji (ovdje se to uopšte ne slavi)
ON: Razmišljao sam da li da uzmem cvijeće, ali ono bude lijepo nekoliko dana i onda ga moraš baciti, a znam koliko voliš čokolade…
JA: Good choice!
Zagrljaj. Poljubac. Jedno veliko volim te.

- 15:04 - Javi se (5) - Troši papir - #

<< Arhiva >>