Zrno gorušicino

22.07.2008., utorak

Evo me u okrilju noći... Rano zaspala-rano se probudila! Očito sam s godišnjim poremetila ritam spavanja-što baš i nije dobro... No, ne sumnjam da ću ubrzo opet na svoje... Bila sam danas u starom stanu i srela nekoliko susjeda- svi sretni što nas vidjeli (bila sam s klincima) i kažu kako im djeca nedostaju- pogotovo bakice kukaju- djeca im uvijek pomogla nositi vrećice, odlazila u trgovinu, ponijela smeće... Iskreno, ja o tome nemam pojma- tek poslije u razgovoru s Princezom i Debelim Princem, saznala da su to vrlo često činili... A moja duša-raste ko kvasac!
I sada do nas ima jedna bakica koja redovito dođe "jednu zapaliti" kod nas... Udovica bez djece, a svjesna da ju ostatak obitelji dobrano iskorištava... Otišla je na more u svoju vikendicu i neće je biti do rujna- baš će mi nedostajati...
Ovih dana idem u kupovinu kreveta za muža i mene- stari se raspao! Ako ga još jednom razvučemo- nema više sastavljanja... Sada spavam ja na polovici za sjedenje-a on na spužvi za plažu! Kako on neće ove godine na more- ovo mu je poticaj da zamišlja da je na obali wink Toliko o tome tko je gazda u kući naughty Nadam se samo da ću kupiti nešto kvalitetno, a bez čišćenja bankovnog računa! (oduvijek sam bila optimist)!
****
Gazda u svojoj kući
Muž je upravo završio čitanje knjige "Budite gazda u svojoj kući".
Odjurio je u kuhinju i stao pred ženu.
Upro joj je prst u facu i oštro rekao:
"Znaj da sam od sada pa dalje ja gazda u ovoj kući i moja riječ je zakon !
Navečer ćeš mi prirediti gurmansku večeru i kad pojedem, servirat ćeš mi najfiniji desert.
Nakon večere ćemo otići u spavaću sobu i ljubit ćemo se onako kako ja želim.
Potom ćeš mi pripremiti kupku da se fino opustim.
Oprat ćeš mi leđa i obrisati me, a onda donijeti pidžamu.
Nakon toga izmasirat ćeš mi stopala i ruke.
Pogodi, tko će me obući i počešljati kad sve to bude obavljeno?"
"Ja bih rekla, djelatnik pogrebnog poduzeća!"


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.