Zrno gorušicino

06.07.2008., nedjelja

Mislim stvarno sam pretjerala u nepisanju i nejavljanju!!!!! Užas, ljuta sam sama na sebe, ali eto trudim se ispraviti-pa se javljam. Dakle, živa sam i zdrava, od sutra na godišnjem- iako selim u drugi kabinet pa ću prve dane godišnjeg provesti u školi. No samo ću stvari prebaciti u drugi kabinet, a "fino" slaganje ostaviti za iza godišnjeg.
Nemam namjeru nikamo ići, jer se klinci kao i lani razilaze u odlascima i dolascima. Debeli Princ je već bio na pripremama, Princeza ide prekosutra s bakom i didom u Zadar, onda ide na Bjelolasicu na pripreme, a onda kad se vrati ide Princ u Zaton s ministrantima. Rekli bi dalmatinci- sve nešto na refule. I muža sam se bila riješila na 4 dana- otjerala ga kod brata u Goricu, klince šupnula kod mojih, a ja dva dana prespavala! Živjela povremena samoća!
Odgudila sam (bolje rečeno proplakala) i sekinu godišnjicu. Sama sam sebi neobična kad izlazim van i nisam u crnini-trebat će mi vremena da se naviknem. Valjda to mora tako!
Sada kada sam unekoj opuštenijoj atmosferi, bit će češće postova (dugo me nije bilo-pa će biti i novih i starih materijala za pisanje).
****
Pismo Bogu

Mali Benjamin sjeo je za stol da napiše dragom Bogu pismo u kojem ga moli da mu podari sestricu. Pismo je počeo ovako:Dragi Bože, bio sam veoma dobar ...Stao je, razmislio. Ne, Bog mi neće povjerovati. Zgužvao je papir, bacio ga i počeo ponovno:Dragi Bože, uglavnom sam bio dobar ...Opet je stao usred rečenice. Opet je počeo razmišljati.Boga to neće dirnuti. Zgužvao je pismo i bacio ga u koš.Potom je Benjamin otišao u kupaonicu, i s držača uzeo veliki frotirski ručnik. Odnio ga je u dnevnu sobu i brižno ga raširio na kauču. Izravnao je sve nabore. Zatim je pošao do kamina i s njegovog okvira veoma oprezno skinuo kip Majke Božje. Često je vidio i gledao kako majka brižljivo briše prašinu s kipa. Više puta su mu roditelji kazali da kip smije gledati, ali ga ne smije dirati. Sada ga je uzeo sa svom dužnom pažnjom.Benjamin je nježno položio kip nasred ručnika i brižno ga zamotao. Potom je sve omotao gumenom vrpcom i donio na stol. Zatim je uzeo još jedan list papira i počeo Bogu pisati treće pismo. Glasilo je ovako:Dragi Bože, želiš li ponovno vidjeti svoju majku ...




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.