srijeda, 21.02.2007.

ne...to ne bijase san**


Photobucket - Video and Image Hosting

prolazih danas kroz miris proslosti..
dalekog doma**...ljeta...
voljeh slobodu danas...i osjetih je...
dok lezah pod suncem...
u pijesku...

Photobucket - Video and Image Hosting

nebo cisto bijase i prostrano...
a u moru se presijavahu nasi odrazi.
pokrivasmo oci pred suncem...
zasljepljeni ljepotom..

Photobucket - Video and Image Hosting

ne..to ne bijase san**

21:09 - Komentari (39) - Isprintaj :)

ponedjeljak, 19.02.2007.

Za njih.....*


dvije djevojcice...bijahu sretne jucer..
radovahu se umjetnosti...
i malim stvarima...
sreca je navirala,
omotac od ljubavi
oko nas.

Photobucket - Video and Image Hosting

ljubicasta i sarena...
u zeleno zutim zidovima,
u ocima nosijahu mir
i ispustise suze zbog nepravde...

**zelim slikati muziku**

Photobucket - Video and Image Hosting

u fotografijama su ostale uspomene lijepih trenutkaka...
i odlaze u proslost, lijepu...
sjecanje drago...

Voljele smo, voljet cemo....

Shvatih da trebam sirit toplinu oko sebe...
Preci preko nebitnih stvari...
koliko tesko to bilo
Oprostiti...voljeti***

Photobucket - Video and Image Hosting


***Za njih..koje volim...koje su moje sunce i kad je kisa...
ciji zagrljaj je iskren i poseban, topal.
koje volim jako,jako,jako...
koje su tu...uvijek....***




12:09 - Komentari (9) - Isprintaj :)

ponedjeljak, 12.02.2007.

changes fill my time....

Nad nama se nadvise tamni oblaci...
i prah radosti je istrosen...
usporeno se vucemo za kisom...
kisobran crveni je slomljen ...

Photobucket - Video and Image Hosting

preplasih se broda..jako...
pa mi se ona smijase...
na cestama ljetnih uspomena...
pojavio se onaj osijecaj zategnustosti u grlu...
suze se zadrzavase u bljedilu...
ceznem za tim vremenom...sareno ljeto...fali**

Photobucket - Video and Image Hosting

moje ime u pijesku...
dok vjetar nosi kisne kapi sa stabala na nasa lica
blijeda...
usne su ispucane neprestano....ovisnik.
u toplom domu razgovarasmo...puno...
i smijasmo se...cak**
sa prizvukom rijeci *FANTASTICNO*
uz veliku zdjelu napolitanki freskih*...
i bile smo jedna cjelina..bez obzira na sve....
i bit cemo uvijek...
ali razlike neke* su prevelike...

22:31 - Komentari (30) - Isprintaj :)

utorak, 06.02.2007.

I had a dream...crazy dream...


Slusala sam zvukove tisine.

Photobucket - Video and Image Hosting

Gledala svjetlost kroz persijane,
ali onda su mi ih zatvorili.

Photobucket - Video and Image Hosting

I sad vidim samo tamu,
spoticem se.

Osijecaji zamrznuti
u polupraznom frizideru.
*Cude se zasto sam mrsava*.

Ne bi trebali.

Photobucket - Video and Image Hosting

Odlaze, vracaju se.
Kao siluete.
Prasnjave se police pune pitanjima.
Odgovora nema, jos*.
I nece ih biti.


Govore mi da se zavodim
za pogresnim stvarima.
Ne shvacaju.
Taj zivot, to stvaranje.
Ne.Ne.Ne.
Smiju mi se.
Pustenim suzama za davno izgubljenom prosloscu.
Al ona zivi u meni.
Zivjet ce..
Uvijek.

Photobucket - Video and Image Hosting


21:56 - Komentari (17) - Isprintaj :)

petak, 02.02.2007.

....to build a dream for me and you...

Shvatila sam , opet, da ne pripadam ovom gradu.
Moja je stvarnost neka druga, zamisljena.
Vjecno odsutna...mislima predaleko.
i zelje su prevelike za ovu sredinu..
Ne mogu joj se prilagodit i ne zelim...

Photobucket - Video and Image Hosting

Grad je pun istih u nizu.. Njima ne smeta? ili mozda da..
Neka mi netko, molim vas, objasni! Ja to stvarno ne razumijem...
Cemu sve to? Je li im to odgovara?
Ili se samo pokusavaju uklopit...Previse pitanja je zaista.

Photobucket - Video and Image Hosting

Iznimke? Uvijek postoje...rijetke, ali postoje, znam to**.
Mozda su jako daleko,
a mozda su i vrlo blizu a ne primjecujemo
jer smo oslijepili od ovog svijeta ruznog. Imam nadu, jos uvijek.
Je li to nada ili samo iluzija, ne znam...

Photobucket - Video and Image Hosting


NO QUARTER

Close the door, put out the light
Y'know they won't be home tonight, oh-whoa-whoa-oh
The snow falls hard, and don't y'know
the winds of Thor are blowin' cold
They're wearin' steel that's bright and true, ooh-ooh, ooh-ooh
They carry news that must get through
They choose the path where no one goes

They hold no quarter, they, they hold no quarter
Uhh-uh-uh, uh-uh, uhh-huh

Walkin' side-by-side with death
The Devil mocks their every step, ooh, ooh-ooh
The snow drives back the foot that's slow
The dogs of doom are howlin' more, oh, oh-oh
They carry news that must get through
to build a dream for me and you, aw-whoa-whoa
They choose the path where no one goes, oh-oh, ooh-ooh

They hold no quarter, they ask no quarter
They hold no quarter, ooh-ooh-ooh-ooh-ooh, they ask no quarter
Ahh, ahh, ah-ah-ah-ha, ah-ah, ah-ah, ah-ah, ah-ah, ah-ah
Oh, the pain, the pain without quarter, oh, ho, oh, oh, oh
They ask no quarter/Ah, yeah, without quarter, quarter, quarter
They need no quarter/Won't they give me no
Ah-ah-ah-ah-ha-ah-ah ha-ah, ha-ha/
Dogs of doom are howlin' more, give me quarter
I hear the dogs of doom a-howlin' more



22:48 - Komentari (12) - Isprintaj :)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>