dijalozi

17.05.2018., četvrtak

Zaljubljenost i ljubav





Mario: Zakaj si se zaljubila u mene, ako uopće jesi? sretan


Goga: Ja sam još uvijek zaljubljena u tebe yes. Oborio si me na prvo slovo, a kad sam te čula bila sam gotova. Poslije me malo zacimala fotka, reko ajme Gordana u kaj si se uvalila pa to je neka mafija. Al nisu isto ljubav i zaljubljenost.


Mario: Ak nisu, kaj je jedno, a kaj drugo?


Goga: Zaljubljenost je kemija, ono kad ti se neko sviđa pa poduzimaš sve da se i ti tom nekom svidiš, gubiš razum, tlo pod nogama, spreman si na svakakve ludorije. A ljubav je sazrela zaljubljenost.


Mario: U kom smislu sazrela?


Goga: Kad više nema otkrivanja vrlina i mana kod osobe koja ti se sviđa već ju, znajući sve to, voliš unatoč tome, onakvu kakva je. Iako u zaljubljenosti često znamo bit slijepi pa od zanesenosti neke stvari i umislimo o osobi, odnosno vidimo je onakvom kakvom bi željeli da bude, pa kad to splasne onda tek vidimo osobu kakva zaista je.


Mario: Da, lijepo si sve pogodila, to je tak nekak. Zaljubljenost je kad stvaramo idealiziranu sliku onoga ko nam se sviđa, a ljubav se izgrađuje realnim upoznavanjem i prihvaćanjem osobe onakva kakva jest. Eto, nije teška tema, nema puno filozofiranja. A kaj je s onom frazom "ljubav na prvi pogled", jel to može bit ljubav ili je to ipak uvijek samo početni udar munje zvane zaljubljenost?


Goga: Pa ja vjerujem u ljubav na prvi pogled. Jučer čuh onu zanimljivu "nikad se nema druga prilika za prvi dojam". Znači, ja ili padam na prvu ili ne padam, hehehe...


Mario: Da ti nije palo na pamet da opet padneš? burninmad


Goga: Hahaha... Ja volim ljubav, ali volim i zaljubljenost, jer ljubav zna upast u monotoniju pa ju treba s vremena na vrijeme podgrijat. A kaj je tebe zaljubilo u mene? eek


Mario: Pa isto kaj i mene u tebe, tvoje slovo, glas i stas smijeh. Ja zapravo ne kužim baš tu razliku između zaljubljenosti i ljubavi nono. Mislim, znam da te volim, al kak sam se osjećao na početku tak se osjećam i sada. Volim te i točka, a u ljubavi nemre bit monotonije, onda to nije ljubav.



P.S. Tema ovog posta prijedlog je blogera @Mariana Aureliana , a štovano blogopćinstvo pozivamo da u komentarima slobodno predlažu teme za dijalog između Goge i Maria. yes

- 19:08 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< svibanj, 2018 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Opis bloga

'KO VOLI NEK' IZVOLI