dijalozi

21.01.2018., nedjelja

Obleka za smrt




Goga: Jel ti imaš neku obleku za smrt?

Mario: Nemam eek, a ti?

Goga: Ne, pa to su obično stari ljudi tak znali kupit neku najbolju obleku, za bake bi to bil neki kostim, a za dede odijelo. Ja nemam pojma kaj se oblači mrtvima, mislim koda oni znaju. Ja samo nebi da me obuku u nekaj uštogljenog, majko mila bilo bi mi loše na onom svijetu. No, problem je to ak ja svojima i velim kaj bi ja, a ja bi recimo neke moje trapke. Ko zna jel budu oni to baš i ispunili. Jednom smo imale raspravu pa sam rekla mami da bi htjela da me kremiraju i bace u Mrežnicu s našeg mosta u mjestu. Jao, dobro da je nisam time usmrtila kolko nije mogla doć k sebi, što od pomisli da bi bila prah i pepeo, što od pomisli kaj bi ljudi rekli.

Mario: A kaj stvarno misliš da bi ti bilo bitno kak si obučena kad te više nebu bilo? nono

Goga: Joj, pa nebi mi bilo bitno tad, hehe, bitno mi je sad. Tak ljudi razmišljaju jer ko god je otišo nije se vratio pa nam ispričao kak se osjećao. naughty

Mario: Znači, sad ti je bitno kak će te obuč kad te nebu bilo. A zakaj ti je sad bitno kad bu to bilo kad te nebu bilo? smijeh

Goga: Pa zato kaj sam sad živa i mom mozgu je sad bitno i misli da bi mu i onda bilo bitno, a zapravo je tak svejedno.

Mario: Naravno da je svejedno, pokojnika oblačimo radi nas živih, ne radi njega, jer kaj buju rekli drugi ak ga nismo oblekli kak spada, a zahvaljujući vlastitoj taštini to oblačenje pretvaramo i u natjecanje, tko će svojeg pokojnika ljepše obuč, naročito ako će lijes biti otvoren, a slično je i s lijesovima, ko će imati ljepši lijes... No, to natjecanje ipak ovisi o našem imovnom stanju, mnogi od nas su sretni da uopće mogu platiti sprovod, kakav takav.

Goga: Da, zanimljivo, unatoč svim tim razlikama, ponajviše financijskim, smrt nas sve čini jednakima. rolleyes

Mario: Je, iako u tom natjecanju pokušavamo i u smrti postići prestiž nad drugima, da se zna da ipak nismo svi jednaki. Veliš da bi ti bilo loše na drugom svijetu ak bi te obukli kak ti ne paše, znači li to da ipak vjeruješ u život poslije smrti i da bi ta obleka imala funkciju i tada? wink

Goga: Ma joj, znaš mene, ja ti vjerujem u sad i ovdje. Iako moram priznat da sam se prije jako bojala smrti, nakon raznih boleština, nekako sam ipak prihvatila da bi rađe i umrla nego trpila bol. Samo, rađe bi umrla da me krkne odjednom nego da znam da umirem i odbrojavam dane. Isuse, kak bi ja mogla umrijet i tebe ostavit? no

Mario: Pa nikak, ko ni ja tebe, mi ćemo zajedno umrijet. I nek nas skupa spale gole. yes

Goga: I bace u Mrežnicu da nas ona vječno nosi. cerek

Mario: Tak je. thumbup



- 20:17 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< siječanj, 2018 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Opis bloga

'KO VOLI NEK' IZVOLI