dijalozi

20.10.2017., petak

Porez na budale




Goga: Danas sam uplatila euro, pa sam izvlačila srećke za 15 kn od kojih je svaka dobitna, pa dobila 15 kn i uzela drugu pa dobila 5 kn i dodala 10, pa uzela još jednu pa dobila 15 kn i opet zamijenila za drugu na kojoj je samo 5 kn. tuzan

Mario: I, koliko si u dobitku? smijeh

Goga: Pa niš eek

Mario: Pa kak ak je svaka dobitna, logika onda veli da nikak nemreš izgubit naughty

Goga: A možeš ak dobiješ manje neg kaj platiš rolleyes

Mario: Ak dobiješ manje neg kaj platiš onda srećka nije dobitna, nisi dobila nego izgubila, znači da otvoreno lažu i prolaze s tim nekažnjeno, takve manipulacije bi trebalo zabraniti, jer navlače ljude lažnim obećanjima, zakaj mi je to poznato? lud

Goga: Pa da, a ja sam se pomamila za parama cry

Mario: Na to se i računa, na ljudsku pohlepu, od ljudske pohlepe najbolje žive vlasnici kockarnica, kladionica, banaka i raznih drugih hvalevrijednih ustanova... kuća uvijek dobiva...
I jesi naučila lekciju, oš još izvlačit srećke belj

Goga: Daaaaa cerek

Mario: Neeeee no

Goga: Moja je zadnja, danas osvajam pareeeee na euru!!! greedy

Mario: Da, draga yes

- 18:17 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2017 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Opis bloga

'KO VOLI NEK' IZVOLI