god was never on your side

02.12.2013., ponedjeljak

ja ne znam to ne vidim zlo, ne poznajem te tvoje namjere

živjeti jednu svoju priču. jedan svoj (ne)stvaran san. negdje gdje su se ugasila sva svjetla. negdje daleko. daleko od blistavih jutra. negdje u dubini mračne sobe. svaka je stranica je bila ispisana. išarana. poderana. negdje daleko u nekoj tami. zavučeni u maleni prostor. gdje se zrake sunca nisu uspijevale probiti. živjeti svoju (ne)stvarnu priču. daleko. jako daleko. tamo je bio izgubljeni svijet. izgubljene duše. vraćeni osmjesi.

vidjela sam. ugrabila sam sreću. u izgubljenoj zemlji. u malenom prostoru. ponekad sam se osjećala da imam krila. osjećala sam ponekad da sam obišla svaki kutak mojeg malog prostora. obišla svu tamu. cijeli svijet. onaj na zgužvanom crnom papiru ispisanom zlatnim slovima. ukrašenim crvenim ružama. ponekad se je sve podignulo. povuklo sa sobom. kao lutke. natopljene krvlju na hladnoj kiši.

bježali smo od stvarnosti. od istine. od problema. borili smo se svojim mislima. slijedili smo svoju priču. izgubili se u stvarnosti. prepustili se mašti. u sobi punoj tame. papira. ponekad smo osjećali rastrganu dušu. zamijenili svoje živote. pobjegli od stvarnosti. od budućnosti. od svih. cijelog svijeta. napisati u svojoj tami još jednu prekrasan kutak života zlatnim slovima. bježali smo od sjaja. poneka ukradena duša. obrisane suze.

svaka je bol nestala. svakim novim slovom. svakim nastavkom. novim odlomkom. moj leptir je otišao. u tamni kutak mojeg malog svijeta. mojeg svemira. sve se je činilo malenim. svako malo je odlutao. ponekad je nestao. vraćao se je. nakon dugog izbivanja. sve je uzelo svoju snagu. gledala sam i dalje u onu dubinu. bježali smo od stvarnosti. u svoj svijet. u svoju priču. u tamni svijet.

gledali smo u noć. pokušavali pobjeći od svega. odbaciti sve. započeti novi život. baciti svoju sad već staru masku. uništena je. moj je duh povrijeđen. pokušali smo zajedno. bilo je teško. i sada je. nemamo dovoljno hrabrosti. zajedno smo na papiru. skupili smo hrabrost. pobjegli u svoj svijet. u mrtvi dio. u krug tame. negdje daleko. u malenom dijelu. bez svega. u mračnu sobu. strahovito je užasno. u patnji. u boli. tu na svijetlu.


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.