god was never on your side

06.11.2013., srijeda

In the end as we fade into the night who will tell the story of your life and who will remember your last goodbye cause it's the end and I'm not afraid I'm not afraid to die

noći su ponekad prolazile brzo. ponekad sam brojala zvijezde. poneka se je ugasila. nestala zauvijek. kao da je izbrisana s neba. uvijek, ali uvijek se pojavila neka nova. neka veća. neka jača. neka toliko snažnih svjetlosti. s vremenom su gubile svoju bistrinu. postajale su mutnije. izgubile su svoj nekadašnji stari sjaj. gasila se je jedna za drugom. palile neke nove.

jutrima su me samo pustili. bez riječi. samo sam gledala te znatiželjne poglede. neke poglede koji su bili izgubljeni. redovito želim maknuti te poglede. osjećam napad u njima. ponekad su razarala. riječi su često bili bolni za mene. ponekad sam poželjela biti ta nova zvijezda koja bi se upalila na nebu. provest jedan san. jednom biti izbrisana.

danima nisam izašla iz svoje sobe. baš iz razloga što me je sve to ubilo. nisam imala snage. nisam imala dovoljno hrabrosti izaći. bojala sam se ponovnog pada. još razočarenja. željela sam samo da suze nestanu. ponekad su danima tekle. bez prestanka. ponekad je jako boljelo. nije prestajalo. uvijek ružne slike.


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.