god was never on your side

23.08.2012., četvrtak

It's not like you to say sorry I was waiting on a different story this time I'm mistaken for handing you a heart worth breaking

zapravo ovo je neka pobjeda. neki novi pocetak. stojim visoko gore. na vrhu. to je taj sjaj. to je ta sreca. ali sve c e se srusit. nalazim se u kuli od karata. vrlo je krhka. al dobro je i dalje. taj sjaj. te zvijezde. daleko su gore. daleko od mene. samo da mi je poletiti. poletiti s pticama. nekamo daleko. preko brda i dolina. gledati sve joj vise. "dobar je pogled odavde iz loze." ponekad se tesko uopce pribrati. skupiti hrabrosti. ali ovo je stvarnost. kula ne postoji. sjaj je nestao. kula se urusila. ostali su samo temelji. sada je opet kraj. treba poceti ponovo. ovo je jos jedan pocetak i kraj. ali ja i dalje zelim letjeti. sa pticama. a tko ce me cuvati? tko ce me spasiti?



Don’t close your eyes (Stay awake)
And pray all the night (Say your prayer now)
Try to call all angels (Angels above)
To save our lives (Save our lives)

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.