Krađa

nedjelja , 02.07.2017.


Kada sam tek počela propitkivati i tražiti krivce, odgovor je došao vrlo brzo, u potpuno neočekivanom trenutku, a opet, tako prirodno i lako.. :)



*Netko mi krade osmjeh.
Netko mi krade nadanja.

Netko mi krade ljubav,
Ostavlja patnju,
Bol,
Strah.

Netko učini
Od mog života krah.

Netko mi krade optimizam,
Toplinu,
Lijepu slutnju.

Ostavlja bunilo,
Bijedu,
Ljutnju.

Netko mi donosi zamjeranje,
Iz mog srca briše praštanje.

Netko mi nosi nemire
Kada više od ičeg,
Trebam smiraje:
More u zoru,
Suton,
Zvijezde.

Tko je taj netko?
Možda tkogod zna?

Taj netko...
To sam Ja.*



Preuzeti osobnu odgovornost za vlastiti život...

Za sreću,
Za nesreću.
Za uspjeh,
Za neuspjeh.

Znači li to otvoriti vrata slobodi?




Biti slobodna. Telaščica, rujan, 2016.

Oznake: osobna odgovornost, sreća, uspjeh

<< Arhiva >>