petak, 05.10.2007.

...ojla...

...mahwavemahwaveoj ljudi kak ste???...
...ja sam genijalno jer je danas petak a u ponedjeljak se nejde u školu...
...novosti su te da u utorak Mesić dolazi u gimnu a svi moramo imat plave majce s kragnicom...hehe...ovaj font je za one, ko ja, malo zaboravljive da se setite...
...i tak još jedan dan je prošel u 1.g al s puno smjeharoflroflrofl...pošta je danas pital trnskicu nakon odgovaranja iz engleskog:"How much si dobila....a mi se pukli smijat ko budale al bar nas neko održava na životu...heheroflrofl...onda je dva sata posle fićo odgovaral likovni i ko po obićaju dobil pet, a dombaj je opal s stolca kolko je dug i širok i rekel nastavnici citiram:"Nastavnice, ispričavam se, malo sam opal..."roflroflrofl...a već morete pogađat kak smo se pukli smijat...e i da pavlek dok je predaval testića iz kemije se zaletel u stup i tak smešnu facu napravil da smo ja i anchy rikavaleroflroflrofl...i tak ja sam malo prije došla doma i prije nego zaboravim natipkala smešne događaje...po putu sam si popapala sladaća...hehe...a sa mnom su ga papali dodo i petra...

...i ja mislim da bi to bilo to...

...ajd ljudi vidimo se u utorak...učite se latinski...hehe...

...i nemojte zaboravit gore navedene majce s kragnicom...

...pusam vaskisskisskiss i pozdravljamwavemahwavemah...

...post natipkala vaša piva...

P.S.:ljudi zemite fotića u školu da moremo deti slike...

- 15:16 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

kostur byRuby Nelle