Image and video hosting by TinyPic

24.01.2007., srijeda

->in the middle<-

Nzm zasto opet pisem post…mrzim kad me puca sve to zajedno…aaaaaaaaaa…nzm…uspjela sam se skontati I vecinu sam vremena super raspolozena jer sam se zbilja okrenila novim ljudima I novim stvarima, ali ipak dogodi se ponekad da naidem na razgovor, pjesmu, sliku I onda je opet sjebano…ali je bolje nego prije…nadam se da se uskoro necu vise ni sjecati nicega…I nakon svega sto sam napravila zbilja ne znam zasto imam pravo na to da mi bude nekad tako tesko bilosta reci…I nemam pravo I to me jebeno zna spustiti…bas neki dan sam prosla sve uspomene da to sve napokon ostavim iza sebe…al nekad je lakse to reci nego uciniti, istina krenila sam s malim stvarima…brisuci te uspomene…da nemam nista sto bi me moglo podsjetit, vjerujem da cu tako lakse zaboraviti…al opet neke stvari nisam obrisala…I bolje je sada istina…samo me zna ubijati jos osjecaj krivnje za one stvari za koje nisam kriva, jer nisu ucinjene I jer vise ne postoje I znam da sad ovo nista nema previse smisla…ali ima smisla…I sto je najbolje jucer mi se javio jedan lega s kojim se dosta dugo nisam cula I bio je u bedu I pricali smo I sjetili se nekih stvari I opet sam shvatila koliko daljina puno znaci I onda to jos povezala s nekim stvarima I opet s jos nekim stvarima I tako sve u beskonacnost…I znam da cu se sutra probuditi I bit ce sve divno, sve pet dok ne padne noc…a onda cu se opet vratiti pisanju prica I pjesama I nece mi biti nimalo lakse…al s vremenom znam da ce sve nestati I sto je najbolje nisam cak ni sigurna da je to dobra stvar…mislim znam da je I zelim to…al sve to ostaje tu negdje…eto nadam se ipak I zbog drugih da cu vrlo brzo prijeci preko svega I poslusati svoj savijet da se ne treba zivjeti u proslosti, nego uvijek za bolje sutra…sutra ne novi dan ha-da :P I zbilja zivjet cu za taj novi-bolji dan…ko zna mozda se I iznenadim, tj vec jesam…jer su se pojavile neke stare I neke nove osobe u mom zivotu I ne mislim I ovaj put sve unistiti. :o)
p.s. evo za kraj dvije pjesmice, jedna za proslost I jedna za buducnost…

MOŽDA

Mozda cu te sresti
Na jednoj stranici svoga zivota
Ali ne znam
Hocu li te prepoznati.

Mozda cu te se sjecati
Iz nekog svog davnog svijeta
Maste, a mozda
Se necu htjeti sjetiti.

Kada ti vjetar
Bude okretao
Stranice zivota
Sjeti se djevojke
Koja je bila
Slucajni prolaznik na
Stazi tvog zivota.

Image and video hosting by TinyPic

ZNAM

Magla je obavila grad
Sjene su sve što postoji
Zavedi me sada
Kad sve je tajna
Budi tu i povedi me
U noć, na put do kraja
Samo šum se čuje
I tama nas skriva
Svijet je naš
Povedi me da ti pripadam

Stihove sada pišem
Misli nas vežu
Put bez povratka
U zimi
koja postaje toplija
u noći koja sve otkriva
povedi me kroz maglu do oblaka
zavedi me, povedi me…

p.p.s.
Loneliness and the feeling of being unwanted is the most terrible.~ Mother Teresa
Find the person who will love you because of your differences and not in spite of them and you have found a lover for life. ~ Leo Buscaglia
The most powerful symptom of love is a tenderness which becomes at times almost insupportable. ~ Victor Hugo
I kissed her hard and held her tight and tried to open her lips; they were closed tight.
~ Ernest Hemingway

Eto uzivajte poosa svima :o*

- 20:39 - jUsT sAY iT! (4) - pRiNt - #

21.01.2007., nedjelja

ajd kao bolje sam :P

Hej pozdraf svima….eto pisem mal novi postich…u biti ona prica ipak nece biti objavljena…kontam da je ipak malo preosobna, a I nisam jos zadovoljna potpuno kak je napisana…inache kod mene sve kul…hehe…petak bio super…od obicne vecernje kave, ispalo je cuganje u mojoj kuci I na kraju sam bila sa sabom vani…ma super :D :D
A subota…hmm…bilo fora isto, bila sa curkama iz razreda prvo u Topu, pa u Clubu, al sam navracala I u Fenix…hehe…ma bilo super isto u biti, sam sam potrosila puuuno previse para a cugu, a nije mi nist bilo, mal zujala…bzvz…hehe…
Inache ovih dana sve bolje :D sam se moram mal vise posvetit skoli…
Uuu da, kupila sam si mp4 :D :D ima 2 Gb, radio, diktafon, igrice, slike...ma predobro nest....:D :D :D
I da...povecan mi je tjedni dzeparac :D :D :D

Et ovo je bilo samo kratko javljanje hehe...ajde sretno svima u novom tjednu... :o*

Image and video hosting by TinyPic

p.s. jos samo jedan lyrics...ova pjesma mi je predobra, od snow patrola je btw :P

You could be happy and I won't know
But you weren't happy the day I watched you go

And all the things that I wished I had not said
Are played on lips 'till it's madness in my head

Is it too late to remind you how we were
But not our last days of silence, screaming, blur

Most of what I remember makes me sure
I should have stopped you from walking out the door

You could be happy, I hope you are
You made me happier than I'd been by far

Somehow everything I own smells of you
And for the tiniest moment it's all not true

Do the things that you always wanted to
Without me there to hold you back, don't think, just do

More than anything I want to see you go
Take a glorious bite out of the whole world

You should be happy no matter what

- 17:36 - jUsT sAY iT! (2) - pRiNt - #

13.01.2007., subota

-->bez milosti<--

“Svako je pisac stranica svoga zivota, sve je onako kako si napravimo, ali to ne znaci realnost, to ne znaci izgubiti vjeru u bolje sutra, sve lijepo I proizvode ljudskog uma zvane osjecaji. Mozda se cini cak I okrutno pomisliti I vjerovati da je sve to nestvarno, sva ta ljubav, strah, samoca, sreca…da je sve to izmisljotina…cudno…zbilja je cudno kako nam to onda ponekad nedostaje, a ponekad boli. Ipak u neke stvari u zivotu smo sigurni ili bar mislimo da jesmo. Nakon puno pogresaka I istovremenih razocarenja u potrazi za ispunjenjem ipak ce ostati neko ili nesto sto ce nas vratiti I dici nas kada padnemo. Bas je tada to trebalo I njoj, bas je to I imala, bar na kratko. Mnogi ljudi prozive gluposti koje smatraju bitnima, dok se ni ne zamisle kako je nekima koji zbilja imaju sranja u zivotu, koji imaju proslost I opet vedar pogled na buducnost. Ponekad smo lose raspolozeni, ponekad zaboravimo na stvari koje nas muce, ali one su uvijek tu, bar u podsvijesti…tuzno je samo kada drugima ne dopustamo da to vide. Budite sigurni kada nesto s nekim podijelite, da se to ne zaboravlja I da ste time prenijeli dio svojih misli, mozda tuge i duse na drugoga I da on sada isto tako tako kao I vi nosi taj dio u sebi samo da bi vam pomogao lakse to podnijeti I zaboraviti. Nemojte tada to odbaciti, jer vi tada odlazite, kada odlazite, pogledajte sto ste ostavili za sobom…tada to sve postaje puno teze, mozda nesvjesno dajete novi teret pod kojim svog prijatelja lomite…samo se jednom osvrnite I pogledajte…jer ne treba zaboraviti da ste I vi nosili dio njihovog tereta I svoji odlaskom to sve vracate, dajete nesto sto se nemoze podnijeti…stavljate previse tereta na most prijateljstva koji to ne moze podnijeti. Na drugu stranu to preopterecenje stvara zbunjenosti koju je tesko rijesiti, jednostavno previse misli, osjecaja, boli, srece, tuge se pomijesa I tesko je napraviti pravu stvar. Nakon sto ode osoba koja nas je vracala u zivot…vjera se gubi, nada se gubi…I jebeno je tesko tada shvatiti sto nam srce zeli reci I opet na drugu stranu razmisljati sta bi bilo ispravno I kako opet nebi povrijedili I otjerali ljude koji su jos uvijek tu.
U jednu toplu jesen uci cemo s tim mislima, jer su podloga ove price…”

- 16:37 - jUsT sAY iT! (5) - pRiNt - #

09.01.2007., utorak

realnost

hej pozz

eto danas je 9.1. dan koji mi je skoro nesto znacio...
dap...skoro nam je bilo 3 mjeseca...al dobro sta je bilo-bilo je...serem naravno...nzm vise...kad pricam s ljudima onda mi je kao svejedno i ide mi...al me vise jebe taj smjesak...al oke...valjd ce uskoro biti pravi
a neche...al...
jednom hoce...kak to ne znam...al uskoro nece sigurno...
jucer sam vodila jedan razgovor koji je sve to zavrsio i bilo je tesko, kako me zivcira sto ponekad rijeci jednostavno nemogu reci sve sto zelim...imam potrebu mu reci sve, a nemogu...ono malo rijeci sto skupim nisu dovoljne i zvuce kao jadna opravdanja i kliseji...a prave razloge nemogu reci...ne znam kako
ma stvar je u tome, sto ionako nista nije dovoljno i trebam se pomiriti s time...
da
joj...lako je reci...drago mi je sto sam koliko-toliko danasnji dan prezivjela i hvala svima koji su me danas
drzali zauzetom i bar na trenutke mi odvlacili misli...
tebi hvala jos jednom sto si mi bio prijatelj i jedno kratko i lijepo vrijeme decko...
hehe...ionako to nikada nece procitati...al zna on to...ak nista drugo onda bar od jucer...
zanimljivo je kako se covjek nauci zivjeti s nekim stvarima...drugi put u zadnjih par mjeseci gubim osobu
do koje mi je stalo :(
da...eto ako nista drugo-naucio si me realnosti...hehe...na tezi nacin...znas nekako si pokopao
moju nadu i moje vjerovanje koje te zivciralo...e pa toga vise nema...

jednom mi je jedan prijatelj rekao kako je izgubio nadu i zbilja nisam vjerovala da je to moguce,
al sad vidim da je, jer u biti...uvijek je bitno vjerovati u nesto...ja sam uvijek vjerovala u nemoguce, u bolje sutra...hmm

"da...bit ce bolje....mora" vise neche...ono sto je dobro, ostat ce dobro samo ako ne unistim i to...a ono sto je lose...nemogu popraviti i nikakva nada mi tu nemoze pomoci...

PLACEM...

plakat cu jednom u jesenje vece
kada i kisa bude plakala svoje cudi
plakat cu tada zbog ljubavi jedne
plakat cu jer ona se polako gubi

plakat cu jednom u jesenje vece
plakat ce tada samnom sve
plakat ce i oci moje, da
isplacem tebe dragi i ljubav
koja nam nekad bjese sve

plakat cu jednom u jesenje vece
i tada ce tiho biti sve
plakat cu jer ce tada lakse biti
plakat cu da isplacem lazne sne!
- 20:07 - jUsT sAY iT! (4) - pRiNt - #

07.01.2007., nedjelja

i wonder...

Hej pozdraf svima
Evo ja opet pisem postich..hehe…ma prorijedit ce se to kad zavrse praznici…sad ionak pisem iz dosade….et vikend proso oke…danas je sanjici rodendan….sve najbolje ti zelim!!! Puno srece, veselja I ljubavi…da mi se vise ne zamaras ljudima koji nisu uz tebe…vojim te…pusa...eto tak da smo povodom njenog rodendana jucer prvo bilo kod nje, pa u feniksu...i mogu reci da je bilo dobro, kod nje se zajebavali hehe…ma forica…et jedino sam se na kraju mal ubedirala I opet osla u doline…al dobro…to cemo zaboraviti I misliti samo na ono lijepo :o)

POCETAK

Zemlja je topla
Zvuci prirode me opijaju
Nebo je tamno
Ali ipak svijetli
Leptiri me okruzuju
Hladna voda tece
Sareni baloni izgubljeni su
Trnci me prolaze svakim dahom
Hladnoce vise nema
Samo droge koje me opijaju
I tama koju osjecam

Image Hosted by ImageShack.us

BIT CU TU

Kada rijeci nestanu
Kada misli postanu magla
Kada svijet izbrise nadu
Bit cu tu
Moja nerealnost je sve sto imam
Tvoje rijeci pamtim
Obecanja koja sam prekrsila
Svoju tugu koju sam sakrila
Dajem ti sada
Ostavljam ti sve
Misli, rijeci, nadu, obecanja, srce
Sve pred tobom
Lezi i blijedi
Sve kako si I ostavio
Ceka te


p.s. Cinite dobra dijela!

- 19:50 - jUsT sAY iT! (2) - pRiNt - #

05.01.2007., petak

STO BITI

Lako je gledati u buducnost
Zivjeti za bolje sutra
Misliti na proslost
I zeljeti vratiti vrijeme
Zapostaviti sve sto vrijedi
Cekati na srecu
Postati sve sto priroda zeli
Zivjeti u skladu sa suncem
Vidjeti te sretnog
Veseliti se drugima
Uzivati u malim stvarima
Ali tesko je
Tesko je zivjeti u trenutku bez tebe
Vrati se samo na trenutak
Vrati me samo na trenutak


Sjecam se dana
Sjecam se pjesme
Mjesta, vremena,
Poljupca, dodira
Sjecam se

Image Hosted by ImageShack.us

AKO SI TI

Kada ti noc zamijeni dan
Kada ti kisu zamijeni sunce
Kada ti samocu zamijene zabave
Kada ti vodu zamijeni alkohol
Kada ti zatvor zamijeni sloboda
Kada ti tlo zamijene nebeske visine
Kada ti mene zamijeni ona
Imat ces sve sto si zelio
Imat ces sve sto ti je nedostajalo
Imat ces zivot

Dali ces se vratiti po mene?
Povesti me sa sobom?
Nadi me, pogledaj me
Dolje na tlu
Cekam te

- 22:54 - jUsT sAY iT! (3) - pRiNt - #

04.01.2007., četvrtak

pjesmice :o)

Hje, evo ja sam odlucila sad neko vrijeme stavljati ovdje pjesme…neke ce biti moje, neke ce biti prepisane iz pjesmarice moje stare…al bez obzira cije pjesme bile, vi koji me znate nemojte ih povezivati samnom, jer nisu zato tu…tu ce biti samo zato da ne pisem stvari koje nebi trebala svaki put kad me uhvati zelja za pisanjem posta kao sada…kizz svima

ZNAM

Magla je obavila grad
Sjene su sve što postoji
Zavedi me sada
Kad sve je tajna
Budi tu i povedi me
U noć, na put do kraja
Samo šum se čuje
I tama nas skriva
Svijet je naš
Povedi me da ti pripadam

Stihove sada pišem
Misli nas vežu
Put bez povratka
U jeseni
koja postaje toplija
u noći koja sve otkriva
povedi me kroz maglu do oblaka
zavedi me, povedi me…

Image Hosted by ImageShack.us

PAHULJE

Prvo zimsko jutro
Hladno sunce I tvoj osmijeh
Bit ce vjetar koji me nosi
Zamijenit ce one noci
Bit ce toplo vino u krvi
Snijeg pod nogama
Tuzno drvece
I tracak nade
Bit ce veslje I snaga
Poneka ptica u letu
I njezni cvjetak
Bit ce sloboda koju trebas
A pahulje nek te podsjete na mene
Svaka ce biti moja misao
I moj poljubac

USPOMENA

kada stazama ovim
prođem jednog dana
sjećanja će vratiti
samo jedna uspomena

uspavano lisce govorit ce rijeci
kisa se saptiti pjesmu
sunce previdjeti sve sto vrijedi
a ja pustiti samo jednu suzu

nece vise biti lijepih rijeci
vidjet cu nove ljude
stvarati nove uspomene
I polako zaboraviti

Sve sto volim
Sve sto zelim
Sve sto jesam

Ostat ce samo jedno
Samo jedna uspomena
Ostat ces ti



:o* vasa….4everinhell

- 14:23 - jUsT sAY iT! (1) - pRiNt - #

02.01.2007., utorak

Games are over!

Hej pozdraf svima…

Necu se sada predstavljati, jer sve sto trebate znati saznat cete kroz postove…
Nije mi ovo prvi blog, ako me neko I zna, ondak je to preko bloga 4everinhell.blog.hr koji naime vise ne postoji…prosla godina bila je moja godina pogresaka…lose je pocela, a jos gore zavrsila…kao I sam naziv bloga…games are over…previse sam se igrala sa zivotima, ne naravno namjerno…al uvijek jebeno…sad kada isprike vise nista ne vrijede, kad cak ni postupci nista ne vrijede krecem od pocetka. Pocela je nova godina, razloga za poceti ispocetka imam, potrebna je samo odlucnost.
Kako mi vise niko ne vjeruje, pa ni ja sama…to je prvo za sto cu se truditi…dokazati prvo sebi I drugima sto je vrijedno…nauciti se bolje kontrolirati…povezano s time necu piti ni uzimati nista…jedno pivo kad sam vani oke…al nista vise…kad se izgradim dovoljno onda cu testirati sama sebe, ali to nece biti skoro…dalje odluke…decki…trazila sam ono sto ce me ispuniti…bio je sve sto sam htjela, s njim sam zeljela sve I ostavio me. Moja odluka je bolje biti sama, nego se vratiti na staro. Zadnja vecer pogresaka bila je obiljezena time, zato sam ga I izgubila potpuno. Jos I danas saznajem sta sam sve radila, zbilja mi ne treba to. Vise cu biti kod kuce, vise cu svirati, popravit cu ocjene I vratiti ono sto se vratiti moze.

Svi rade pogreske…neki vece, neki manje…I nemogu se gledati istim ocima…ali pogreske nisu ono sto pokrece svijet…isprike su. Lako je pogrijesiti, teze je to prihvatiti, a najteze oprostiti. Ako mi ikada oprostite recite mi, da bar znam to, jer sebi sama nikada necu.

Zao mi je…svima…obecajem da vise necu imati razloga to govoriti, iako obecanja nista vise ne znace…dokazat cu da znace!

Image and video hosting by TinyPic

Jos uvijek vas volim, jos uvijek te volim

4everinhell

- 19:40 - jUsT sAY iT! (8) - pRiNt - #

I'll Be There For You


I guess this time you're really leaving
I heard your suitcase say goodbye
And as my broken heart lies bleeding
You say true love in suicide

You say you're cried a thousand rivers
And now you're swimming for the shore
You left me drowning in my tears
And you won't save me anymore

Now I'm praying to God you'll give me one more chance, girl

I'll be there for you
These five words I swear to you
When you breathe I want to be the air for you
I'll be there for you
I'd live and I'd die for you
Steal the sun from the sky for you
Words can't say what a love can do
I'll be there for you

I know you know we're had some good times
How they have their own hiding place
I can promise you tomorrow
But I can't buy back yesterday

And Baby you know my hands are dirty
But I wanted to be your valentine
I'll be the water when you get thirsty, baby
When you get drink, I'll be the wine

I'll be there for you
These five words I swear to you
When you breathe I want to be the air for you
I'll be there for you
I'd live and I'd die for you
Steal the sun from the sky for you
Words can't say what a love can do
I'll be there for you

And I wasn't there when you were happy
I wasn't there when you were down
I didn't mean to miss your birthday, baby
I wish I'd seen you blow those candles out

I'll be there for you
These five words I swear to you
When you breathe I want to be the air for you
I'll be there for you
I'd live and I'd die for you
Steal the sun from the sky for you
Words can't say what a love can do
I'll be there for you
- 17:43 - jUsT sAY iT! (0) - pRiNt - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ako se na pogreskama uci-onda se ja fantasticno educiram!!! :(

al ne vise...

Ovim blogom i odlukama pocinjem novi zivot....pa eto
da vidite promjene...


icq:
303-770-587
msn: foreverinhell@hotmail.com
yim: dark5butterfly
mail: foreverinhell@hotmail.com
mau-mau@net.hr



Free Music - Music Lyrics

Free Music



Linkichi (uskoro)

Porukice

...zivot...

Sto se god dogodilo u zivotu dobro je, samo treba vjerovati u to.

Zivot ne treba shvatiti preozbiljno. Uostalom ko se iz njega izvukao ziv?

Zivi kao da ti je svaki dan zadnji…jednog ces dana biti u pravu!

Kad umrem zivjet cu u raju, kad sam vec cijeli zivot zivjela u paklu.

...tuga...

Mrzim ljude, zivot i srecu
Koju nikad imati necu,
Volim crninu i hladnu ostricu noza
Od koje nam se jezi koza
Jer podsjeca na smrt i tugu
Zato sto on voli drugu.

Ne placi zato sto je nesto doslo kraju, veseli zato sto je trajalo.

Voljeti znaci zivjeti medu tisucama, a misliti samo na jednoga.

Ljubav je cigareta,
Poljubac je dim,
Uspomena je pepeo sto ostaje za njim!

Sreca je jedini udarac koji me uvijek promasi!

...prijatelji...

Prijatelj je onaj koji ti daje potpunu slobodu da budes ono sto jesi.

Najbolji prijatelj je poput djeteline sa 4 lista-potrebna je velika sreca da ga se pronade.

Ljudi kazu da cinis pogresne stvari samo zato sto ih cinis na svoj nacin!

Lyrics

SOME SAY

Some say we're never meant to grow up
I'm sure they never knew enough
I know the pressures won't go away
It's too late

Find out the difference somehow
It's too late to even have faith
Don't think things will ever change
You must be dreaming

Think before you make up your mind
You don't seem to realize
I can do this on my own
And if I fall I'll take it all
It's so easy after all

Believe me 'cause now's the time to try
Don't wait, the chance will pass you by
Time's up to figure it out
You can't say it's too late

Seems like everything we knew
Turned out were never even true
Don't trust, things will never change
You must be dreaming

Think before you make up your mind
You don't seem to realize
I can do this on my own
And if I fall I'll take it all
It's so easy after all

Some say we're better off without
Knowing what life is all about
I'm sure they'll never realize the way
It's too late

Somehow it's different everyday
In some ways it never fades away
Seems like it's never gonna change
I must be dreaming

Think before you make up your mind
You don't seem to realize
I can do this on my own
Think before you make up your mind
You don't seem to realize
I can do this on my own
And if I fall I'll take it all
It's so easy after all

Believe me, it's alright
It's so easy after all
Believe me, it's alright
It's so easy after all


ANGELS WITH DIRTY FACES


I need this to get me through
can't resist, don't want to
believe it I know it's true
can't beat it, don't want to try

A perfect hell!

It's more to me than you ever will know
down here where the rest of us fell
waste away nothing left to show
while I'm in this perfect hell

obsession has begun
possessed by destruction
how did I get so low
believe me no one knows
sometimes I can't hold on
and no one can help me

now it's got a hold of me
I don't think I can make it through this
now it's got a hold of me
the less I do the more it makes no sense

I'm walking pollution who's drained by delusions
on the verge of destruction I cave in to abduction
thin blood I'm bleeding my pulse won't stop racing
just as my heart explodes

no chance that I could win
too hard to not give in
I just don't feel the same
cause I'm the one to blame
sometimes I can't hold on
and no one can help me

now it's got a hold of me
I don't think I can make it through this
now it's got a hold of me
the less I do the more it makes no sense

I need this to be myself
it feels like I need some help
it's too late to save myself
or it's just in my head

now it's got a hold of me
I don't think I can make it through this
now it's got a hold of me
the less I do the more it makes no sense

now it's got a hold of me
I don't think I can make it through this
now it's got a hold of me
the less I do the more it makes no sense

ON MY OWN


see all those people on the ground
wasting time
i try to hold it all inside
but just for tonight
the top of the world
sitting here wishing
the things I've become
that something is missing
maybe I...
but what do I know

and now it seems that i have found
nothing at all
I want to hear your voice out loud
slow it down
without it all
I'm choking on nothing
it's clear in my head
and I'm screaming for something
knowing nothing is better than knowing at all

On My Own


FLYING


If you ever feel like you're gonna fall - oh I'll be there
And if you ever feel down or feel small - oh don't despair
And if you ever feel lost or feel alone - babe c'mon home
Let's just make love - all night
Let's just hold on - so tight
Let's make it last - for life
I won't let you go
Ya we're flying - feels just like flying
We're such a long way up - from the ground
Just u and me flying - so high 'n I'm never gonna come down
Every time you turn around and wanna run - oh come to me
When every little dream comes undone - oh don't worry
Let's just make love - all night
Let's just hold on - so tight
Let's make it last - for life
I won't let you go
Ya we're flying so high and:
We're never gonna come down:you and me


HOLD ME NOW


Dont - dont close your heart to how you fee-eel
Drea-ea-eam, and dont be afraid the dreams no-ot real
Close your eyes, pretend its just the two of us again
Make believe this moments here to stay-ay-ay

Touch - touch me the way you used to do-oo
I know-ow-ow, tonight could be all Ill have with you
From now on, youll be with someone else instead of me
So tonight, lets fill this memory-y
For the last time

Hold me now
Dont cry, dont say a word
Just hold me now
And I will know though were apar-art
Well always be together
Forever in lo-o-ove
What do you say when words are not enou-ough

Time - time will be kind once were apar-art
And your tear-ear-ears - tears will have no place in your heart
I wish I - I could say how much Ill miss you when youre gone
How my love for you-ou will go on and on and

Hold me now
Dont cry, dont say a word
Just hold me now
And try to understand that
I hope at last youve found
What youve been searchin' for-or-or
And though I wont be there anymore-ore-ore
I will a-always lo-ove you

(Hold me now, dont cry)
Dont say a word
Just hold me now
And I will know though were apar-art
Well always be together
Forever in lo-o-ove
What do you say when words are not enou-ough
What can I say now my words are not enough...


IT MUST HAVE BEEN LOVE

Lay a whisper on my pillow,
Leave the winter on the ground.
I wake up lonely,
There's air of silence in the bedroom
And all around.
Touch me now,
I close my eyes and dream away.

It must have been love
But it's over now.
It must have been good
But I lost it somehow.
It must have been love
But it's over now.
From the moment we touched
'Til the time had run out.


WHO KNEW

You took my hand
You showed me how
You promised me you'd be around
Uh huh
That's right
I took your words
And I believed
In everything
You said to me
Yeah huh
That's right

If someone said three years from now
You'd be long gone
I'd stand up and punch them out
Cause they're all wrong
I know better
Cause you said forever
And ever
Who knew

Remember when we were such fools
And so convinced and just too cool
Oh no
No no
I wish I could touch you again
I wish I could still call you friend
I'd give anything

When someone said count your blessings now
'fore they're long gone
I guess I just didn't know how
I was all wrong
They knew better
Still you said forever
And ever
Who knew

Yeah yeah
I'll keep you locked in my head
Until we meet again
Until we
Until we meet again
And I won't forget you my friend
What happened

If someone said three years from now
You'd be long gone
I'd stand up and punch them out
Cause they're all wrong and
That last kiss
I'll cherish
Until we meet again
And time makes
It harder
I wish I could remember
But I keep
Your memory
You visit me in my sleep
My darling
Who knew
My darling
My darling
Who knew
My darling
I miss you
My darling
Who knew
Who knew