Dan 7 Cres – Valun – Lubenice - Cres

petak , 19.06.2015.

Kuna, aka barba Novac, dolazi autobusom u dva popodne. Odlucujemo se odmoriti i pricekati ga na plazi. Ali, necemo valjda na plazi u kampu na kojoj smo vec bili dva dana. Idemo u Valun. Pocinjemo sedam kilometarski uspon kada Carlos vidi odvojak za marinu i poluotok nasuprot Cresa. Ajmo ovuda. Spustamo se do marine pa okolo zaljeva a onda uz more oko poluotoka do kraja betonske staze.

Od tamo nekim protupozarnim putom/stazom strmo uzbrdo pa po Google mapsu lovimo kozje stazice prema Valunu. Genijalno, puno bolje nego po cesti po kojoj smo vec dva puta prosli.

Nemamo tereta na biciklima ali nam je itekako tesko. Na nekim mjestima ima krupnog kamenja koje je tesko preci pogotovo na uzbrdicama.

Ali put je lijep sa prekrasnim pogledima prema moru. I u tili cas, nakon tri sata voznje dolazimo do 15 km udaljenog Valuna!!!! Dakle, nismo profesionalci i imamo treking gume, ali ipak mislimo da ako niste jako dobri biciklisti ovuda ni ne pomisljajte. Za sve ostale, koji voze prikladne MTB-ove, ovo je genijalna alternativa asfaltnoj cesti. Izbijamo na asfaltnu cestu tik iznad Valuna i spustamo se do birtije na ulazu sa stolnim nogometom. Razbijam Carlosa dvije partije a onda na plazu na lijevo.

Svega par ljudi na lijepoj plazi. Kupamo se a onda trazimo mjesto za rucak. Saznajemo nekako za restoran Na Moru. Zadnji restoran prema kampu nalazi se uz samo more.

Carlos uzima vec standardnu ribu a ja tagliatu od tune. Litra i voda su opet u igri. Hrana i posluga za pet. Nisam nikada prije jeo tagliatu od tune i odusevio sam se.

Cijene za ovakvu hranu, poziciju restorana, pogled i uslugu vise nego prihvatljive.

Thubs up za ovaj restoran. Definitivno najbolji restoran u kojem smo do sada jeli.

Odmaramo se gledajuci u beskonacninu kad eto Kune koji se po zvizdanu provozao od Cresa do Valuna cestom. Sada kada smo svi lijepo odmorni mozemo krenuti prema Lubenicama, zar ne?

Penjemo se dosta brzo, i prebrzo. Svi s kojima sam pricao, strasili su me usponom na Lubenice. Ustvari, sam uspon nije nista strasno. Postoje i puno gori usponi.

Negdje na pola puta, tocno tamo gdje raste drvo nasred ceste, u Podolu skrecemo na sladoled od smokava.

Malo pricamo s vlasnikom a onda nastavljamo dalje do Lubenica. Setamo kroz mjesto, gledamo plazu ispod i ubrzo krecemo natrag.

Do Valuna se spustamo brzo a onda se malo sporije penjemo do ceste Cres – Losinj.

Uzbrdica je na jednom mjestu 11%!. Spustamo se u Cres, odlazimo u grad na veceru pa na spavanje. Dosta za jedan dan odmora.

Sve slike s ovog dana mozete pogledati na linku:Galerija Dan 7 / Galeria fotos dia 7