Sastanak kućnog savjeta

subota , 27.08.2011.

Oduvijek sam izbjegavao ovakve evente. Dobro ne baš oduvijek. Od kada me u Trnskom proglasilo predstavnikom kata, odgovorne li dužnosti, i kada sam pohodio moj prvi sastanak predstavnika suvlasnika. Nakon tih nezaboravnih sat, dva, čvsto sam odlučio da to više neću ponavljati. Potrošiti svoje vrijeme na slušanje baba s viših katova kako se svađaju nije mi nekako priraslo srcu. Dobro, otišao sam još jednom na nagovor susjeda Niđe da će biti baš super, dok se Qnić izvukao na neku boleštinu ili tako nešto ali je taj puta sastanak bio nešto konstruktivniji, odluka o trošenju nekih 10000 kn iz proračuna zgrade. Ozbiljne li teme kojoj je trebalo posvetiti opet dva sata vremena. I to je bilo to. Do ovog četvrtka, kad mene naivca opet nasanjkalo i poslalo na sastanak. Dakle, predstavnica suvlasnika je svečano otvorila teretanu. Nije to neka velika teretana, da ne bi neko mislio, ali ima tri sprave na slikama niže.
Orbidrek
Traka za trcanje
Orbitrek, traka za trčanje i spravica sa utezima. Prve dvije mi nisu zanimljive jer trenutno pet puta tjedno odem u naš konjički klub na trčanje. Traku ću vjerojatno koristiti samo kada će padati kiša. Ali spravica sa utezima je sasvim simpa. Malo vježbi nakon rastrčavanja ne škodi, već sam počeo:) Dakle, predstavnica suvlasnika je potrošila nekih 100000 kn bez rasprave(!!!) na sprave a onda je krenula rasprava što bi se dalo još napraviti. Bilo je tu fantastičnih ideja, od ugradnje LCD televizora do plaćanja personal trainera (al to močno zvuči) koji bi se brinuo o napretku suvlasnika. Ali predstavnica suvlasnika je bila vrlo odriješita i rekla je da TV ne može, jerbo je već kupila jedan ogromni za salu za proslave, koja se nalazi pored teretane. WTF!?! A uskoro se generalno preuređuje "service" lift koji trenutno ne staje na razini teretane kako bi ljudi mogli jednostavnije doći do tamo a ne da moraju jadni hodati po stepenicama cijeli jedan kat. Također se proširuje i kolni ulaz u zgradu, kako je objašnjemo, zbog novih standarada u proizvodnji auta zbog kojih su ovi sve širi i širi!?! I tako tijekom rasprave, više puta, su mi kroz glavu prolazili naši domaći sastanci i žučne rasprave o trošenju par stotina kuna, zamjeni pregorenih žarulja i popravku lifta. I eto barem jedne dobre ideje za moje susjede u ZG. Stol za stolni tenis, teretana i naravno birtija sa besplatnom cugom u prizemlju sa LED televizorima, i proširenje biciklarne. I naravno pozdrav Saši:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.