Evolucija na djelu

15.02.2007., četvrtak

Sapunjara: "Ljubavi, izvadi mi očI"

8. PJEVANJE…tj. ČIN

Jose-Antonio je lutao mračnim hodnicima katakomba i ljutito tresao baterijsku svjetiljku psujući na sav glas.
''Bem ti magičnu svjetiljku da ti 'bem! Magična svjetiljka moj dlakavi meksički ass!''
Bacio ju je negdje iza sebe slučajno usmrtivši goblina sa isukanim nožem koji ga je pratio već dobrih pola sata. Jose to nije primjetio već je nastavio dalje, češući se po mjestu gdje ga je ugrizao nekakav odvratni pauk kojeg je prije nekog vremena pojeo, pogrešno misleći da se radi o skakavcu. Nećemo reći na kojem mjestu je zaradio ugriz jer ovo ipak čitaju i neki maloljetnici.
Mp3 plejer sa Enriqueovim albumima nije imao bateriju, pa ga je utrampio nekom bradatom starcu za dvije bočice health potiona. Bilo mu je malo neobično da je starac odabrao baš to mjesto za svoje kupoprodajne aktivnosti, ali kad je starac radosno uzviknuo: ''Kupac! Hvala budi Alahu, Budi, Kristu i Šivi, konačno neki kupac!'' bilo mu je glupo razočarat starca i ne obavit razmjenu. Starac je prvo sumnjičavo pokušavao pojesti mp3 plejer, ali mu je Jose uslužno objasnio da to služi za prizivanje duha koji će ti ispuniti tri želje ako ga dobro protrljaš. Starac se dao na trljanje, ali mu je Jose opet objasnio da treba trljati plejer, a ne to što je starac počeo sa zadovoljstvom trljati. Penis, jelte.
Oboružan nunčakama i health potionom, te sit nakon ukusnog obroka u obliku velikog dlakavog pauka, ugledao je svijetlo na kraju tunela. Začu se cika malih goblina koji su prikraćivali vrijeme šekspirijanskom izvedbom off Broadway predstave San ljetne noći. To je očito bila straža.
''Što sada? Kako ću proći neprimjećeno pored njih?'' zapitao se mrmljajući u bradu i češući paukov ljubavni ugriz koji ga je svrbio kao da ga je neka kurva zarazila triperom.
''Znam! Odvratit ću im pozornost!''
Istupio je na svijetlo i goblini su prekinuli predstavu i zbunjeno ga pogledali.
''Hej, glupi goblini! Tamo dolje niz hodnik je rasprodaja Sony mp3 playera, ko prvi stigne ima doživotnu garanciju ako se to sranje pokvari! Vamos!''
Goblini su zaboravili na svoju stražarsku zadaću i veselo vrišteći pohrlili niz hodnik unatoč prijetnjama Brujerie da će im odsjeći glave i poslužiti ih psu koji je nepomično stajao na ulazu u podrum Vasquez vile.
''Hehe…stupidos goblinos!'' prijezirno se nacerio.
Vrata koja su odvajala stražarsku prostoriju od nečeg nepoznatog što se nalazilo iza njih imala su jednu kvaku. Kvaka je bila u tome što nije bilo nikakve prave kvake na njima. Umjesto toga, iznad vrata je bio obješen kavez sa sasvim običnom papigom. Ono što nije bilo obično u vezi nje je bilo to da je papiga govorila i recitirala haiku pjesme ako je bila dobro raspoložena. Ispalo je da danas nije dobro raspoložena jer su je goblini zaboravili nahraniti.
''Zdravo!'' promatrački mu se obrati papiga kreštavim glasom.
''Zdravo i tebi…papigo.''
''Ime mi je Lucilija. Polly hoće keks.''
''Tko je sad Polly!?''
''Ne znam, to je mantra koju papige često govore iz fore.''
''Pa kakva ti je to fora? Glupa je.''
''Ti si glup i ružan i smrdiš.''
''E pa neće mene vrijeđat obična papiga!''
''Upravo te uvrijedila. Što ćeš poduzeti glede toga frajerčino?''
''Nanijet ću ti ozbiljne ozlijede ovim nunčakama za početak. A kasnije ću se već sjetiti nečeg zbilja okrutnog.''
''E, pa šteta, jer ja sam ti potrebna da bi prošao kroz ova vrata. Zatvorena su neprobivom čarolijom, a samo ih ja mogu otvoriti i to ako mi odgovoriš točno na zagonetku. Imaš samo jedan pokušaj.''
''A šta ako ne uspijem?''
''Onda ti neću otvoriti vrata.''
''Hmm…a zašto te ne bi jednostavno mučenjem natjerao da propjevaš?''
''Zato jer pjevam izrazito loše. Nisam ni ja neki prokleti slavuj, jebo te mutavog!''
''Dosta si vulgarna za jednu papigu…''
''Jel? A kolko si papiga do sada upoznao, biseru!?''
''Paaa….ni jednu.''
''To sam i mislila. Onda ne seri bezveze i poslušaj zagonetku. Polly hoće keks.''
''To je zagonetka?''
''Ne, sada ide zagonetka. Što je to…ima uši kao zec, glasa se poput kornjače u vrijeme parenja, tijelo poput mravojeda, a rep ko u malog praščića?''
''Hmmm..ček da razmislim. Nekad sam bio dobar u ovome. Uši kao zec….rep ko u prašćića. Hm, hm, hm…''
''Znala sam da nećeš pogoditi. Glup si kao što i izgledaš. Još nitko nije pogodio moje zagonetke. Doduše, ti si prvi koji je ikada prošao ovuda, ali svejedno. Ponekad se pravim da pričam sa drugim papigama, znam da to nije baš zdravo, poznavala sam jednu papigu koja tako je oboljela od šizofrenije, ali ipak moram nekom pričati moje zagonetke jer goblini su gluplji čak i od tebe, a da ne razgovaram…''
''HOĆEŠ LI UMUKNUTI BLESAVA PAPIGO?! Pokušavam razmišljati, jel može malo tišine?'' Dodao je Jose-Antonio smirenije.
''Samo daj, nema šanse da pogodiš.''
''Znam!'' pobjedosno je uskliknuo.
''Radi se o križancu zeca, kornjače, mravojeda i praščića!''
Papiga ga je zabezeknuto gledala, a onda je razčarano uzdahnula.
''Ehh…možda i nisi tako glup. Odgovor je točan.''
''Hoćeš li me sada pustiti kroz vrata??''
''Neću.''
''MOLIM!?''
''Šalim se, što si takav…rijetko kad imam društvo, a da nisu smrdljivi goblini ili ona luđakinja Bruhe…nešto.''
''Malo prije si mi rekla da sam glup. I svašta si mi rekla!''
''Samoća me malo čini nestabilnom…nisam baš najuljudnija papiga, jebiga! Neću ti se ispričavat zbog toga.''
''Nemam vremena tu se prepucavat s tobom, radi se o sudbini svijeta i životu moje ljubljene!''
''Ti imaš curu? Tko bi rekao…s takvim ponašanjem…''
''Zašto? Šta mi fali!? Dobro, ostavila me, ali je svejedno još volim…''
''A zašto te ostavila, ako smijem pitat?''
''Maaah, zato što je saznala da sam rođen kao žena. Sitnica zapravo.''
''Oukeeej…mislim, tko sam ja da ti sudim. Jedna papiga koju sam svojedobno poznavala je rođena kao medvjed, a kasnije je operacijom tek postala papiga. Tako da donekle razumijem takve perverzne potrebe.''
''Slušaj, ajde ti lijepo otvori vrata.''
''Ajd, idi ako moraš. Pederko mora spasiti svijet…uuuu…'' sarkastično je prevrtila očima.
''Vrata ćeš ovoriti na ovaj način…slušaš me?''
''Slušam, slušam!'' nervozno odvrati Jose-Antonio.
''Samo provjeravam. Dakle, ovako…vidiš onaj gumb tamo na zidu?''
''Da, što s njim?''
''E, pa samo ga pritisni i otvorit će ti se vrata.''
Jose-Antonio je zbunjeno zurio u papigu.
''KE?? I to je sve!? Jebeni gumb!?! A što je bilo sa ''neprobivom čarolijom'' i zagonetkom!?
''Ma zajebavala sam te malo. Što si takav, nemam svaki dan ljudsko društvo.''
''Znaš li koliko sam vremena upravo izgubio?''
''Kad si debil i ne možeš sam naći gumb za otvaranje vrata.''
'' jebem si glupu papigu!'' ljutito je odbrusio dok je pritiskivao gumb na što su se vrata polako počela otvarat.
''I što me spriječava da ne razbijem taj tvoj iritantni kljun ovim nunčakama?''
''Ako to napraviš bacit ću na tebe kletvu koja će učiniti da ti ispadnu zubi i naraste grba na leđima.''
''Jako smiješno. Ja idem, uživaj u svojim psihopatskim pošalicama.''
''Polly hoće keks.''
- 13:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Blog je evoluirao

Linkovi