Evolucija na djelu

21.01.2007., nedjelja

A Friday Night Fever

Ovaj petak je imao sve uvjete da postane PUŠIONA!!! Nakon dugog dogovaranja trebali smo ići u Močvaru ali kako se petak počeo bližiti tako su odjebi počeli pljuštati sa svih strana. Prvo je pao odjeb od Iris. Ajde, bolesna je, ima gnojnu anginu, oprošteno joj je mada je kasnije usrala stvar kada je rekla da više nikada neće ići u Čvaru. Sljedeći odjeb je zapravo bio veoma niski udarac - odjebao me Marko 1 a.k.a The Best Friend. Nakon što sam naknadno saznao neke detalje mislim da me nije odjebao jer je bio "umora" kako je rekao nego zato što bi onda s nama išla stanovita Mia s kojom je on bio u kvazivezi. Naravno, Mia nije htjela ni čut za Čvaru ako ne ide TBF. Kada je sestra sve to čula odjebala me i ona. O finoo. Na ekipu s faxa nisam ozbiljno računao što se na kraju pokazala pravim potezom.
Na kraju smo ostali Marko 2 tj Turky i ja - dva ex hard core gamera s niskim sociall skills-ima. On je bio malo u bedu jer se kučka koju je upoznao na novoj nije odazivala na njegove pozive da ide s njim u Močvar. Krenuli smo nenabrijani, kao dva mrtva puhala. Daddy Cool koji se skriva u meni je očito spavao tu večer dubokim snom. Prvo smo otišli u importanu na cugu a onda smo se oko 11 spustili do močvare. Hala je bila poluprazna, svi su bili naslonjeni uza zidove a par nadobudnih je plesalo. Stajali smo i mi uza zidove i čekali da se sve to malo popuni a to čekanje je meni bio i izgovor da vidim Ana Mariu koja je kasnije stigla. Veselio sam se što ću je vidjeti ali na kraju naš susret je trajao 3.5 sekunde. Šteta. Poslije susreta s AM krenuli smo plesati. Polako sam plesao kraj Turky-a gledajući čopor cura ispred sebe. Čekao sam da se jedna izdvoji iz čopora i to se dogodilo ali je otišla u smjeru WC i pri povratku je nosila par pivi. Istodobno (koji sam promatrač kad držim 5 cura na oku odjedanput cool) sam primjetio jednu crvenokosu kako gleda naslonjena na zid i pije. Odmah je bilo uočljivo da se ludo zabavlja, kao na sprovodu. Uskoro se ta crvenokosa približila meni i Turky-u i pomišljao sam na ulet ali mučilo me što ima Gin Tonic u ruci. Nebih htio da radi mene prolije to čudo. Taman kad je popila prvi Gin Tonic otišla je na WC i popila drugi. Ja sam isto krenuo na WC ali radi svojih potreba. Otkrio sam da su cure izvršile invaziju na muški wc i da od mog pišanja ništa. Izašao sam iz Čvare i otišao sam skroz iza nasipa negdje pišati. Kad sam se vratio opet sam nastavio plesati a metar, dva od mene je stajala ta crvenokosa s drugim Gin Tonicom. OK, pričekat ću da i ovaj popije. I tako je prošlo cca desetak minuta dok nije popila Gin Tonic. Kad je čašu bacila na pod krenuo sam prema njoj a ostatak priče je povijest.
Jedva čekam kavu u ponedjeljak.

PS: Saznao sam da draga mi Iris ipak izlazi van sa svojom frendicom u subotu. Čini se da joj gnojna angina ne smeta više. Ima sreće što mi je bilo u Čvari dobro ali okus izdaje ostaje.
- 10:01 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Blog je evoluirao

Linkovi