Evolucija na djelu

14.12.2006., četvrtak

Just another winter day

Nekaj se danas dogodilo. Nekaj me pecnulo u glavi i uskoro se gnoj kojeg zovem mozak pokrenuo. Vozim se ja tako u busu i spavam stoječki, tako tak sam zaspao da su mi koljena klecnula. Da se nisam na vrijeme probudio našao bi se na podu busa. Dođem tako u metropolu i sjednem na 6icu te krenem prema faxu i mislim si - koji k**** da napišem danas na blogu. I gledam ja tak, mislim, kad ti evo tramvaja na trgu. Penzioneri kao štakori
trče između tramvaja a zbilja je bilo raznih tramvaja. Vidio sam starog Đuru Đakovića, češku Tatru, naš novi ponos TMK2200 "Ustaša". Vozim se ja i mislim si kako sam poludio neki dan kada sam išao na WC. Naime, krenuo sam na veliku nuždu i sjednem ja tako a on daska od školjke mokra. Bemti miša, stara je oprala WC a nije me upozorila na ovo. Obavim ja nuždu s osjećajem nelagode jer je sve bilo mokro. E pa neidem se sad presvlačit
radi ovog, bit ću muško i odtrpjet.
A na faxu, na faxu milina. Ljubičice rastu, kolokviji se prolaze i padaju. Danas me srušila kučka s perikom iz komunikacije. Nek se jebe krava napujdrana. Frend se žali kako mu stara želi smjestiti nekakvu Karmen. Čak mu je i ixicu dala Karmen pa se tako na njen račun danas natovario s 10 kroasana, 3 jogurta i 4 soka (autor texta je bio skromniji s 2 kroasana i jogurtom). Zajebavali smo se na konto njegove stare i Karmen i zamišljali kako KGB (drugi naziv za njegovu staru) nagovara Karmen. Pucao sam rečenice u stilu "Znaš, moj Tomica je pravi za tebe, i guzu si zna obrisat." Drugi frend, znan kao Fitz The Naz1 u narodu je nasjeo na foru da je lik iz instrumenata spustio prag na 50 bodova. Skoro sam dobio po pi***.
Smijali smo se i Moržu (tako zovemo jednu curu) i njenoj imaginarnoj ekipi s faxa. Pričali smo i dogodovštvine s jednom Marinom koja ima facuko Isus (ljudi al fakat). Lik iz fizike, Brky, je pričao o stvarima koje ga nitko nije razumio. Njegov smisao života su derivacije, intergrali, rot fukncije, diferencijalni račun. Na kraju je vidio da ga nas 20 (od 80) koji smo došli na vježbe gledao kao telci šareni veš i odustao je od svoje svete misije deriviranja svijeta.
Doma sam se bavio raznim pizdarijama, od msnanja s frendom, topljenja maslaca na radijatoru i smiještanja sestri spačke. Naime ostavio sam germu na toplom
a stara je popizdila i moju sisterku (koja je bila u školi u tom trenutku) počastila s lavinom atributa u stilu "ljena krava, glupača." Normalna scena u našem domu, svis
se tako častimo, svi smo živčani, sve manje pričam s svojim ukučanima. Radije provedem dan uz kompjuter nego da slušam prigovore na svoj račun.
Evo na kraju mora doći na red i posveta ovog posta koja ide ovak: Za Iris, Mateu i muškobanjastu Mojcu.
- 21:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Blog je evoluirao

Linkovi