život je kratak

25.10.2005., utorak

malo smijeha

Sudac odbrojava boksaču. Viče jedna stara dama:- On sigurno neće ustati, poznam ga iz autobusa! Došao Perica u restorani počeo privlačiti stolicu uz švedski stol. Priđe mu konobar i kaže:-Perice ovo je švedski stol! A Perica će: -Pa, dobro, ustat ću jakad dođu Šveđani!

povratak

LJudi moji evo me konačno! Komp mi je bio u totalnoj komi. Već duže vrijeme ima, kako me je napao virus, i to tako strašno da me je T- com isključio iz Max- adsl-a. Cijeli tjedan mi je "doktor" liječio kompjuter i sada sam opet tu. Za početak: Da li znate kako spriječiti ptičju gripu? Ne dirajte "pjevca rukama, ne ljubite ga , o jajima da ni ne govorimo. Vrapčića i ševu ZABORAVITE!!!

12.10.2005., srijeda

virus

Ljudi moji ono što mi se dešava zadnjih dana je prestrašno. Uvalio mi se odvratni virus "trojanska konjusina". Jednostavno ga se ne mogu riješiti. AVG mi radi kao lud ali poruke stižu jedna za drugom- na tisuće. Čak me i T-com optužio da sam im poslala "spam", a ja "ni luk jela ni luk mirisala". Sada sam potpuno maknula adresu saOutlooka pa ću vidjeti da li će to šta pomoći.Zaista nikome ne želim tako šta. Pazite se naroe- VIRUS VREBA!!!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>