Farma(ceut)

ponedjeljak, 31.03.2008.

Kao prva, velika zamjerka što se tiče audio problema. Ne znam sad jel to samo meni bio problem da je nestajalo tona ili je to kod njih bio problem... Valjda će riješiti...

Alex i Ivanu je prilično (očekivano) dirnulo pismo od Yo. Pogotovo Alex kada se uzme u obzir spominjanje u vezi droge i narkomanskih kriza. Ivani je također dobro rekla a sad bi se i sa Yo složio u oba slučaja.

Liza očito voli kokoši pa kokoši padaju kao gliste poslije kiše.

Nije mi najjasnije bilo zašto Stefany smeta to što Lupino fotografira Davorina, rekla je da si ona nikada tako nešto ne bi dopustila???! Niti mi je jasno zašto je trebao ići onoliki prilog o njihovim govnima, dovoljno govana iovako jedemo , kao da nas zanima kako to oni još kenjanju..

I Hana gazdarica, bas me zanima tko ce biti sluge...

31.03.2008. u 22:05 • 1 KomentaraPrint#

subota, 29.03.2008.

Svađica

Napokon da je netko smogao snage pa reći ono što misli.... Lupinu je potpuno dopizdilo preseravanje ostalih i eto svađice.

Izvrijeđao je Aleks poštenski, jednako kao i Ivanu, a potpuno bi se složio sa onim što im je rekao. Stefany naravno u plač, a Hana i Dvina, barem po ovom što sam do sada vidio su ostale cool.

Stipe se naravno ide kao prsit da zaštiti cure.

Uglavnom, Lupinu petica s moje strane..

29.03.2008. u 23:02 • 0 KomentaraPrint#

petak, 28.03.2008.

Yo je dualistica

...i eto dirnulo ju je pomalo, a i vrijeme je da poneka žena napusti Farmu. I ona je fakat ozbiljna o pisanju te knjige, bas me zanima kako ce to proci.

A i sve se više priča o seksu, a kako stvari stoje mogla bi uskoro past i neka drkica pa onda i nešti više. Nadam se samo da Nova neće biti poput RTL-a pa to ne prikazati.

Davorin opet pizdi no ovaj put je imalo nekog smisla to što pizdi. Lupino donosi zaključak da su muslimanke najbolje u krevetu a po njegovim komentarima ''ma daj Alex je manekenka'' zaključio bi da i nema baš neka dobra iskustva s tim njegovim manekenkama.

Alex voli jašiti frajera, možda se Sviscu i ispune neke njegove želje..

28.03.2008. u 13:05 • 0 KomentaraPrint#

srijeda, 26.03.2008.

Divni novi svijet

I eto nam prvog teleta u pravom smislu riječi. Trateći vrijeme medija, uvijek nezadovoljni Luka Oman, naglašavao je da Lisa (pas) nema dostojan tretman u Farmi zahtjevajući da je puste van nakon prikazanog ''itema'' u kojem ju Gazdarica tjera van.

Luka vjerojatno misli da većina stanovnika u ruralnim dijelovima Lijepe nam naše tolerira psa poput nas glasača vlast. Nije bitno koje sranje da se napravi, bitno je da se lijepo prema njima postupi i pruži im se druga prilika. Jer hej! kako da pas zna što je loše učinio, odnosno kako da naša vlast zna da je loše izgubiti spor u vrijednosti od, za sad (a tko zna do kuda će doseći) 40 milijuna eura.

Jadna Vlasta nije znala, poput Lise što je napadala kokoši, da je loše izgubiti novac (kokoš) nas koji plaćamo (jedemo). Ali zato imamo narod poput Luke koji se bori za pravdu, koji se bori za istinsku želju da im pružimo drugu priliku. Pije Luka, pije Ivo, pije Branimir, pije Zoran; ma neka piju, mi plaćamo! Ima narod para. Tko nije griješio, neka prvi baci kamen!

I eto, sada kada nam se prvo reality tele rodilo, što li će Luka reći? Ipak može doći do ''reality'' rođenja a da je sve u redu? Ili će razmisliti pa pomisliti da ipak nije sve tako bajno i krasno kao što se prikazuje pa se opet žaliti i shvatiti da je on tu da se žali, a oni tu da prikazuju ono što im se prikazuje?

Kao što je za Luku Omana izbacivanje Lise iz kuće na hladno brutalno, tako je i za nas porezne obveznike brutalno da se naš plaćeni porez izbacuje iz državnog proračuna poput mršavog psa, kako je onomad Bare zavijao.

No, uvijek dođe nova telad, pojavljujući se u ovom svijetu poput nenadane zakrpe proračuna da nas sve razveseli. I svi joj se veselimo i nazdravljamo do trenutka kada shvatimo: o jebote, tele se zove Stipe!

I opet sve ispočetka.

26.03.2008. u 13:41 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 25.03.2008.

Umijeće ratovanja

Baš sam se čudio dosadašnjim gazdama zašto im tako teško pada spavati sam u kući na najboljem krevetu, bez ostale hrpe. Ne znam što im je bilo toliko zanimljivo kad spavaju sa svima u sobi. Pa valjda poželiš mir od nekoga koga gledaš cijeli dan...
Eto, opasna gazdarica Ivana je prva zaključila kako će joj biti udobno spavati sama. A za određivanje sluga je djelovala kao da joj je netko dao scenarij, odnosno, išla je tražiti dobrovoljce među slugama a pogotovo među ženama. Mislim da će ona opet vjerojatno biti slijedeća sluga, od cura se sada bar po ovome ogradila a još je i zajebana kao vladar.
Nije shvatila da se bolje bahatiti kada si sluga , a ne gazda.

A Yo pak tvrdi da joj nije problem što je služavka, iako ne znam tko je u to povjerovao. Pa je opet išla i objašnjavati Ivani kako je Alex pričala protiv nje i to se prilično dugo držala objašnjavanja.

Bogović je sve labilniji, po Drvišu svi na farmi ogovaraju, Rafo je seljak po prirodi ali nikad nije bio seljak zapravo pa mu je sada drago....

25.03.2008. u 20:51 • 0 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 24.03.2008.

Ponedelek

Ja ne znam da li oni to ne prikazuju ili se fakat ljudi na Farmi ne kupaju tako dugo? Danas je Alen bio u bačvi kako kaže nakon 15 dana! I očito jedini do sad, a kao muški su neuredni. Ta teorija ne drži vodu, od manekenki su definitivno uredniji...

Lupino radi i šuti, a njima je to poprilično čudno. Pa kak on sam tak radi i ne komunicira s njima? I onda im jos samo i nareduje sta da rade... Za Svisca Lupino nit smrdi, nit mirisi... Bas me zanima kako ce se nadalje odnositi prema njemu, a za Lupina vjerujem da ce ostati isti..

Pa ona scena kada je torbica od mikrofona pala Alex na glavu pa kada je nastala panika. Davorin je skroz popizdio,njega opet smeta sto je to bas na njegov rodendan i Uskrs i tek sad vidi razliku izemedu njih šminkera i sebe rokera. Fina je svažica nastala a Stipe opet ima svoju teoriju ''ajmo svi kući''. Vidim da sve češće kenja nešto u tom stilu pa se nadam da ce neko glasati za njega pa dovidenja Stipe, odi si doma vrecu lupat.

Ivana kao gazdarica bi mogla biti zajebana, kako je opet rastimani Rafo napomenuo, vec se prvi dan osjetilo da njome kola hercegovačka krv.... Dobro je sto je produkcija čvrsta i ne popušta im u prohtjevima da ne bi propalo poput Survivora na HRTu.

24.03.2008. u 21:03 • 0 KomentaraPrint#

petak, 21.03.2008.

Mu

Evo dobili i krave napokon. Bas me zanima koja ce se pokazati najspretnijom u mužnji.
A bome su počeli i klanovi. Hana se čvrsto ukopala u položaj gazdarice sad će ili i dalje nametati svoju volju ili će se vratiti plaču... Žene se kao idu udruživati, kladim se da to nece bas dugo potrajati.
A Kosmač je opet u duelu, nadajmo se s Rafom ili Drvišem, tu su mi negdje. Lupino kod njih vidim i nije bas omiljen, vjerojatno stoga sto radi...
Uglavnom, cekam ko ce ispasti danas....

21.03.2008. u 14:22 • 3 KomentaraPrint#

četvrtak, 20.03.2008.

Veliki brat postao dojenče koje nema tko da hrani

Gasi se Big Brother.

RTL kaže: naši ''celebi'' nisu naviknuti na život u izolaciji. Ne znam da li su to oni primjetili ili ne, ali iz njihovog studia u Dubravi se ne može izaći, a ni samo tako ući. Vjerojatno im je to promaknulo kada su radili studio za live emisije pa su slučajno stavili zid koji kandidatima onemogućuje izlazak iz BB kuće. Još je čudnije što im je trebalo dva tjedna da to shvate. Vjerojatno je neki miš prokopao rupu pa su kandidati shvatili da mogu van i još se više zaželjeli slobode.

Kažu još da je BB jako dobar pa će ih pustiti doma da provedu Uskrs sa svojim obiteljima. Salome i obitelj su zajedno vec tjedan dana. Neven Ciganović će vjerojatno provesti Uskrs sa gazdom u L.A.-u birajući papuče koje će mu gazda obući za Uskršnje jutro. Modni mačak če naganjati miševe a Dvornikovi jedni druge.

Postupak kada nešto slažite nabrzinu pa sklepate tako jadno, bez ikakvog koncepta, smisla, estetike i konačno u kroničnom nedostatku vremena bacajući ogroman novac u zrak, zove se RTL-ov Celebrity BB, koji je inače u drugim zemljama vrlo uspješan.

Izbor kandidata im je također bio katastrofalan a očito nisu shvatili odnos snaga. Neven Ciganović je u nekoj emisiji zanimljiv jedino ako je Ljubo Česić Rojs pokraj njega, za razliku od Rojsa koji je zanimljiv i sam po sebi a još zanimljiviji sa Nevenom Napući Mi Usnom.

Modni mačak, kako bi rekao narod Who the fuck is modni mačak?? A sad još skidaju i Ne daj se Nina iz etera. Toliki novac trebali su pametnije iskoristiti ili bar dati Sanji pa neka pomažu djeci.

Mislim da je BB kao koncept završio u Hrvatskoj i ako će ići i u petu sezonu vjerujem da će se provesti jednako kao i sad.

20.03.2008. u 17:45 • 16 KomentaraPrint#

srijeda, 19.03.2008.

Ridajući suze

Eh jebate, svaki dan mi se mijenjaju mišljenja. Nakon jučerašnje emisije mi se čak i Hana počela sviđati. A o Stefany da ne govorim, ona je definitivno potvrdila moje predrasude prema njoj.
A na izjavu od S. ''nisam takva budala da netko radi budalu od mene'' rekao bi da sama radi budalo od sebe. Jebate, sta joj je tesko sude oprati??? Plače li ga plače...

Drviš je zatucanko također kakv sam i mislio. On bi curu poslao na ''spavanje'' da ga prevari ili ne daj Bože napravi nešto što joj on nije dozvolio... Ih, neš ti muškarca.

Yo se bacila na pisanje dnevnika, najbolje ce biti ako netko i to jos izda kad zavrsi Farma. Mozda Nova tv ponudi na kioscima kao bestseler....

19.03.2008. u 11:21 • 1 KomentaraPrint#

utorak, 18.03.2008.

Zapalili Farmu

Eto smotani Boris ostavio čizme na peći i zapalila im se cijela soba za sluge...
Dobro što su se uspjeli organizirati i ugasiti to, iako Stipe nije djelovao obećavajuće gaseći, odnosno ''pipkajući'' vatru drvetom..

18.03.2008. u 14:24 • 1 KomentaraPrint#

Bijah u Visokom za vikend pa nisam uspio vidjeti niti prokomentirati emisiju od petka. U subotu sam bio u tunelima piramide Sunca hodajući dok su me uvjeravali da ovo možda i nisu piramide, ali da nešto tamo ima s čim se u potpunosti slažem.
Imali smo dobre vodiče, a tu se svašta spominje. Od orgona koji zrači iz piramida što nameće zaključak da će postati destinacija za zdravstveni turizam. Pozvali su 4 vidovnjakinje odvojeno i sve su zaključile da u Visokom nikada neće biti masovnog turizma poput onog u Kairu. Da Osmanagić neće uspjeti provesti svoju ideju u djelo i da će stagnacija potrajati 2-3 godine nakon čega ce rukovođenje preuzeti netko drugi i da će se tada razviti turizam. Da će dolaziti ljudi s Dalekog Istoka i meditirati gore. Bosanci su jedni od najgostoljubivijih ljudi i svima preporučam da se zalete do piramida (službena sezona počinje 12.4. kada je najavljen veliki koncert).
Kako sam bio s mojim prijateljima, počeli su me ispitivati da li je Deen izbačen na nacionalnoj osnovi da bi se na kraju zaključilo da je on derpe i da ga ni u Bosni ljudi baš ne vole.....

Vidim, Stoka se polako oprasta od svoje Jelene a stvari se sve više zahuktavaju. Alex se opušta sve više i više a Stefany pokazuje svoje pravo lice. U jučerašnjoj emisiji mi se učinilo da je netko Rafi naštimao gitaru, pa nije toliko loše zvučao.

Svi su počeli pucati polako ali nadam se da će skupiti snage da ostanu do kraja. Čekamo daljnji rasplet događaja...

18.03.2008. u 12:43 • 0 KomentaraPrint#

četvrtak, 13.03.2008.

Tuš

Danas je već četvrtak, a oni se još nisu tuširali, odnosno danas se tek Stipe otusirao a Rafo se hvalio nepranjem. A žene apsolutno ništa. Taj dio mi nije jasan, kako netko može 4 dana bez kupanja?
Yo nam se razočarala krađom kruha, kojeg je Deen pojeo iovako ionako ništa ne radeći.
Dobar mi je bio i Drvišev komentar na plakanje od Stefany ''kad je plakala, manje ce pisat'' :)
Svizac je počeo sve više i više brijati, a još uvijek ne znam šta mu je to ''služavka'' napravila da se tako odnosi prema njoj.

A Dvina tvrdi da se zubi peru urinom, možda bi tu ideju trebalo Colgateu prodati..

13.03.2008. u 21:15 • 2 KomentaraPrint#

srijeda, 12.03.2008.

Plačem do vode, no suze nisu za piće

Netko je u komentarima spomenuo kokodakalicu, nesto tipa zenidba ovo ono... Kao prvo, nisam pobornik on line veza, a kao drugo vidim da su nam potpuno suprotni ljudi simpaticni.
Kaze ona da joj je Svizac pomahnitali nitko i ništa koji se dokopao vlasti. Meni je Svizac skroz okej sa svojim stavovima, samo me zanima šta mu je to napravila u hotelu. Ni meni se ona ne sviđa baš ali kad bi već morao birati sluge odabrao bih si Aleks i Dvinu pa bih se imao s čime posluživati :) Boris K. mi je neutralac, nit vrit nit mimo.
Deen i Hana su joj simpatični a meni su potpuna suprotnost od simpatičnog. Pogotovo ''Paris'' koja se plakala jer nema vode. Evo jedne mudre:
Šta normalan čovjek dobije kada plače? Kisele suze.
Šta Hana (Paris) dobije kada plače? Novac, nekretnine, odjeću, obuću, nakit.
Na Farmi očito plačem neće dobiti ništa jer joj nema mamice i tatice da joj tutnu nešto u ruku pa da ih više ne gnjavi. Šta njen ćaća uopće radi, da li itko to zna? Neki od Tuđmanovih bogataša ili normalan čovjek?

Rafo se brine kako će se kokoši osjećati u takvom prostoru... Vjerojatno su ga u toj njegovoj crkvi učili o feng shuiu za kokoši. Gitaru je nažalost opet uzeo u ruke. Predlažem gosponu izvršnom konzultantu da mu odnese štimalicu ako mu već neće uzeti tu gitaru.
Sve u svemu, fakat mi je dobra emisija i zanimljiva, očekivao sam malo gluplje stvari, no eto.

Stipe mi isto ide na kitu, još ne znam zašto to ću dokučiti s vremenom. Dvina mi se još po ničemu ne ističe... Hm hm...
Da zaključim , Svizac je dobar Farmer!

12.03.2008. u 14:47 • 3 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 10.03.2008.

Dan prvi

I eto prve dnevne emisije, pa da se osvrnem. Kao prvo, sviđa mi se način na koji je emisija montirana, prelaz sa noći u dan sa kadrovima maglovite Farme i glazbom u pozadini mi se čini skroz ok.
VIdim da Drviš već nešto muti oko Aleksandre kada je jadnoj Jeleni naredio da ide prekoputa njega a da ce Aleksa odmah do njega. Učinilo mi se da je Grdićka otišla drugdje ali vidim da je ipak pored njega. Hm....
Kad su ostali stavljali slamu, sijeno što već, vidim da Deen stoji sa strane i niš ne radi. Možda je mislio da je sijeno svinja pa se nije štel miješat?
Yo me malo iznenadila, predrasude se nisu obistinile i čini mi se da bi ona mogla biti Puppet master uskoro.
Za Rafu se ne čudim što nije napravio neku karijeru dokazavši to sviranjem one raštimane gitare. Daj nek im ili nabave bolju ili neka im oduzmu onu.

Na reklamama sam virnuo na CBB i iznenadih se kreativnošću te emisije. Ovo je već 5 put da gledamo doručak prvu polovicu emisije a i nadasve kreatvini tjedni izazov je bio da se prođe kroz labirint sa špagama i zvončićima koje smo vidjeli u 3 ako ne i 4 BB prije ovoga. Kada su im takvi ljudi unutra onda su mogli barem malčice kreativniji oko zadataka bit. No to je bilo to sto sam BB-u do sada dao minutažu.

Lupino mi se takoder svidio, kao i Svizac kojeg očito jebe autoritet kojeg nije postigao ni s Marinom (ako joj se dobro sjecam imaena) a ne vjerujem da ce ni s ovima, uostalom, nemogućnost postizanja autoriteta i je jedna od njegovih boljki. Lupino i on su prilicno zabrinuti za septičku jamu... Vole govna dečki, ili ih vole čuvati...:)

10.03.2008. u 20:42 • 6 KomentaraPrint#

nedjelja, 09.03.2008.

Napokon i Farma počela

Evo napokon da je krenula Farma. I slobodno mogu reći da nemam ama baš nikakvih zamjerki. Napokon malo osvježenja na našim televizijama.

Mia Kovačić mi super funkcionira kao voditeljica, pogotovo smiješak s kojim začini svaki kraj najave. A i Drele, za kojeg sam očekivao da će biti naporan i dosadan, me pozitivno iznenadio. Nije uopće loš i skroz se dobro snalazi uz pokoju dobru foru.

Malo su nas štedjeli sa informacijama što sve možemo očekivati, no i bolje. Nakon početne dvojbe gledati CBB ili Farmu, mislim da više nema nikakve sumnje. BB je dosadan, predvidiv i star za razliku od ovog formata.

Sve u svemu, za prvu emisiju bi dao +4, samo tako jer za 5 je još prerano...

09.03.2008. u 22:10 • 6 KomentaraPrint#

četvrtak, 06.03.2008.

Reality Vs Razum

14 natjecatelja je od danas u izolaciji u hotelu Internacional. Vjerujem da su vam poznati svi koji ulaze no ja ih jos necu nabrajati da ne bi bio zajeb kako bi se u nekim dijelovima nase zemlje reklo.

Do subote jos imaju prilike gledati tv, koristiti wc i tus kabine, sobarice, recepciju , dizala, hranu i piće dobivati posluženo, no to je jos kratkog vijeka a mi smo tu da sudimo kako ce oni to živjeti bez ičega, odnosno kako je to kada se moras potruditi da bi zadovoljio neke tako ponekad s neba pale ljudske potrebe.

Ponekad se pitam gdje mi je razum otišao kada dolazi do toga da gledam kako netko muze kravu no sjetim se J.B. Shawa i njegove ''Čovjek koji sluša razum izgubljen je: razum sputava sve one čiji duh nije dovoljno snažan da mu se odupre.'' Istina je da tu nema neke prevelike duhovnosti no fuck it kako se netko snalazi u nekoj njemu nepoznatoj situaciji zanimljivo je gledati. Volio bih kada bi na kraju života mogao dobiti neki reality o svom pa da pogledam na brzinu i ubrzam one dijelove koji mi se ne sviđaju (prilika koja se ''celebrityma'' nece pružiti u trenutcima kada im baš ne bude ugodno) a bacim drkicu na one koje mi se svidaju. No, onda bi se život sveo na jednu DVD kopiju što u biti i je, samo što neki koriste originale a većina kopije, kada je kopija vec tako jeftina i lako dostupna jelte. Pa se onda nade tu neki Svevisnji pa te kazni ako imas lose kopije ili originale koje si prikazivao bez dopuštenja Udruga za autorska prava. I tako odoh ja malo dalje u svojim baljezganjima pa se nadam da ce ta Farma poceti prije mojih razgovora sa Bogom a to ce očito biti u subotu što bi reklo; ruku na srce, Farma će me spasiti od razgovora koje ću probati odgoditi što je više moguće.

06.03.2008. u 21:09 • 0 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 03.03.2008.

Aleksandra ne ulazi?

Aleksandra Grdić zbog suđenja ne ide na 'Farmu'? Eto, kako stvari stoje za sada jos ni za nju nije sigurno da ce uci u kucu. A vjerujem da tom vješću neće biti obradovan ni onaj dečko koji je vozio motor jer ostaje bez svojih potencijalnih 500 000 kn, odnosno potencijalnih Aleksandrinih.

A opet, u policiji kažu da njima nije problem gdje će ona biti, važno da je dostupna. A možda ne bi bilo loše ni vidjeti policiju kako privodi Aleksandru u sred Farme?

Možda je sve ovo velika urota producenata spremnih da nam podvale sve i svašta, jer kako je glasnogovovrnica PU izjavila u Red Carpetu, ona je fan Nove pa tko zna što sve možemo očekivati.

Bitno je da krene već jednom, s Aleksandrom, policijom ili bez njih.

03.03.2008. u 19:58 • 4 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

baljezganja o svemu i svačemu, ponajviše o Farmerima