....nobody wants to be lonely....

23.07.2007., ponedjeljak

Ma nemam ni ja, noćas krila pa letim... :) ugl.

Yo ljudofi...
Evo ja vas se sjetila i odlučila vas nagradit malo dužim, al ne i pametnijim postom... jebi ga... ne može oboje... ;)
Ja trenutno živim za srijedu (Sv.Jakov je u Mošćenici... Tony Cetinski dolazi) i subotu (Taya slavi ročkas u gradu)....
Jučer smo ja i Tvrdi imali malu nezgodnu na bazenu... Naime, on je ronio ispod mene, i izronio je svom snagom na mene... I pogodio me glavom u zube... Na svu sreću, svi su mi zubi na broju, samo me užasno boli prednji zub... Al dobro... Svakom se može desit...
Meni i Tayi je jučer bilo odlično na bazenu... Mislim, bar meni... U početku me glava užasno bolila, al prestala me nakon nekog vremena....
Ležale smo u hladu, al kasnije nam je sunce došlo... Pa smo se namazale kremom i valjale se po ručnicima 2 sata.. Bez da smo išle u vodu.. hehe...
Još su puštali dobru mjuzu na radiju...
E da, imale smo bliski susret s nekim pedofilom... Lik mene već par dana stalno gleda...
I jučer on pod tušem i nisam ga mogla izbjeć... Priđe on meni i pita me jel mi se može pridružit...
Velim ja neš kao ne bi rekla... Kaže on meni kao da ga ja i frendica ( Tatjana ) stalno neš gledamo i to...
Ja onak ahaj... I skočim u vodu... A lik ima oko tridesetak godina... Užas... Fuuuuuuj....
I onda smo se cijeli dan skrivale od njega....
Najdraže mi je bilo kad su na radiju pustili Severininu pjesmu-Ti si srce moje...
Super mi je ta pjesma.... hihi...
I onda, kad smo došle doma, istuširale se i to.. Ošle smo van s Dinom... Nas 3 smo sjele na Tayin ulaz i pričale o autima.... aaaaaaaaa.... To mi je najveća strast... Okej, osim motora...
Al dva najjebenija auta su mi: GOLF GTI I PEUGEOT 207CC.... aaaaaaaaaaaaaaaaaa......
Ako ima neka dobra duša, 19.01. mi je rođendan pa... hehehe....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.