....nobody wants to be lonely....

26.07.2007., četvrtak

Helloooo....

Eo sad sam se probudila... jbg ne mogu spavat.. ne znam koji mi je...
sinoć sam bila u Mošćenici na Sv.Jakovu... Bio je Tony Cetinski....
inače ja volim njega slušat, al ga uopće nisam čula sinoć...
ja sam došla sa starcima oko pol 10... a počeo je oko 21h...
i kad smo došli ja se odvojila od staraca i otišla s Tatjanom, Ivonom i Dinom...
najprije smo lunjale po gužvi, a onda otišle kod škole u "miru" popit pivicu...
pol sata ju nismo mogle otvorit.. mislim, ipak smo mi specoši (specijalci)... al nvm...
i niš, tak mi to nekak otvorimo i popijemo... i onda dođu Ervin i Amadea... onda sam još Ervinu popila čašu pive... i to je bilo to... vratile smo se na koncert kad je bio već praktički gotov.... hmda...
dok smo hodale po mraku iskoči neki klinjo ispred mene i veli mi neš... ja sam mislila da sam srčani dobila kad je izletio pred mene... lol..
i tak... to je ugl to...
eh da, da ne zaboravim: Tatjana, SRETAN TI 15.ROĐENDAN... LOLIM TEE PUNOOO...

Opet sam imala fotosesshion... lol...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

komentiraj(12)|| na papir|| #|| ^

24.07.2007., utorak

aaaaa.... mrzim rastanke... lol...

eh da.. pričala sam vam o onim jebeeenim šveđanima...
jučer, tj.sinoć smo se i službeno upoznali....
naime, mi došle (brdo cura, lol) pred "njihov" ulaz, i oni sjede tam...
i vidi Alen (stariji braco) moju pilu od mobitela i traži me da mu dam da prčka po njemu...
i tak ja sjednem kraj njih i fino ja pružim ruku i mi se upoznamo...
Ivona se odma popalila na Alenovog mlađeg brata, Adija...
a dečko je fakat jeben, iako ima nepunih 13 godina...
i niš, nama dosadilo bit na ulazu i odemo mi na koš...
tam je Alen pustao mjuzu, i ja se normalno razbacala... A i on bome...
al ne pleše on onak da je ukočen, već dečko guzom mrda i to...
i tak ja njega pitam do kad su tu, a on meni kaže do sutra (kao, do danas).... aaaaaaa.....
al bar imam njegov msn... i puuuuuno fotki u mobu.... hehe...
snašla se ja... a mrzim se s nekim upoznat i onda da drugi dan ode.... onda mi je žao šta se nismo prije upoznali... al jbg takav je život....
i tak se mi još zajebavali i to... i onda ja podijelila njima puse... i otišla... kmee....
ja bi da se vrateeee....
Ivonči, jel ti fali Adi, lol????

komentiraj(10)|| na papir|| #|| ^

23.07.2007., ponedjeljak

Ma nemam ni ja, noćas krila pa letim... :) ugl.

Yo ljudofi...
Evo ja vas se sjetila i odlučila vas nagradit malo dužim, al ne i pametnijim postom... jebi ga... ne može oboje... ;)
Ja trenutno živim za srijedu (Sv.Jakov je u Mošćenici... Tony Cetinski dolazi) i subotu (Taya slavi ročkas u gradu)....
Jučer smo ja i Tvrdi imali malu nezgodnu na bazenu... Naime, on je ronio ispod mene, i izronio je svom snagom na mene... I pogodio me glavom u zube... Na svu sreću, svi su mi zubi na broju, samo me užasno boli prednji zub... Al dobro... Svakom se može desit...
Meni i Tayi je jučer bilo odlično na bazenu... Mislim, bar meni... U početku me glava užasno bolila, al prestala me nakon nekog vremena....
Ležale smo u hladu, al kasnije nam je sunce došlo... Pa smo se namazale kremom i valjale se po ručnicima 2 sata.. Bez da smo išle u vodu.. hehe...
Još su puštali dobru mjuzu na radiju...
E da, imale smo bliski susret s nekim pedofilom... Lik mene već par dana stalno gleda...
I jučer on pod tušem i nisam ga mogla izbjeć... Priđe on meni i pita me jel mi se može pridružit...
Velim ja neš kao ne bi rekla... Kaže on meni kao da ga ja i frendica ( Tatjana ) stalno neš gledamo i to...
Ja onak ahaj... I skočim u vodu... A lik ima oko tridesetak godina... Užas... Fuuuuuuj....
I onda smo se cijeli dan skrivale od njega....
Najdraže mi je bilo kad su na radiju pustili Severininu pjesmu-Ti si srce moje...
Super mi je ta pjesma.... hihi...
I onda, kad smo došle doma, istuširale se i to.. Ošle smo van s Dinom... Nas 3 smo sjele na Tayin ulaz i pričale o autima.... aaaaaaaaa.... To mi je najveća strast... Okej, osim motora...
Al dva najjebenija auta su mi: GOLF GTI I PEUGEOT 207CC.... aaaaaaaaaaaaaaaaaa......
Ako ima neka dobra duša, 19.01. mi je rođendan pa... hehehe....

komentiraj(4)|| na papir|| #|| ^

20.07.2007., petak

Hey ho.... lol...

Eo brijem da bilo vrijeme da vam se javim... pa eto...
Sad sam došla s bazena... Napokon sam se mogla kupat e....
I sad kad sam sve obavila (tuširanje i to...) idem van...
Trebala bi Dina sad doć po mene....
Ala došli neki jeeebeni Šveđani tu kod babe.... Mislim, dva brata...
Jedan malo mlađi od mene, a jedan godinu stariji... mmmmmm....
Jeebeni suu... Bili smo danas s njima na bazenu nešt malo...
I tako... Ne znam šta da vam više pišem...
Ideemm... bye... pufa..

komentiraj(5)|| na papir|| #|| ^

15.07.2007., nedjelja

Stand by me... :(

Bila u gradu sinoć... opet...
S Dinom, Tatjanom i Ivanom....
Bio Ervinov rođendan....
Uspjela popit bambus čak.... I popila 2 Coca Cole i Cappy Tempo...
Ipak ja živim zdravim životom... lol....
Opet lunjale gradom ko muve bez glave.... Al znala se zalomit i neka zanimljiva fora ili situacija... hm....
Mislim, nije bilo tak grozno u gradu ko šta sam ja sad opisala...
Ak si uskoro ne nađem nekog novog macana i ne prestanem mislit na bivšeg, crknut ću....
Ali ipak sam to ja.... Može se reć zaljubljena, al nisam.... Čudno....
Dobila novi mob prije par dana... Sony Ericsson V630i... Mob je lega....
Ne odvajam se od njega po cijele dane...

Evo fotkica od sinoć... Dina i Jaaaa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I tako, dje sam ono stala?!
Ah da, mobitel... I što još reć o njemu? Ništa...
Valjda danas idem na bazen... yeah... napokon....
Iako trebam dobit mengu... Al boli me kita...
Ljudi, ja mislim da ja ispadam čudna s ovim postom.... Al ne znam koji mi je.... Valjda sam u bedu....
Opet bez razloga... Možda me jebe PMS.... Možda, možda, moždaa... Al bit će da sam glupa....

Još jedna fotkica od sinoć... Ivana, Dina i Jaaaa....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jedino što me usrećuje usred ovih ljetnih dana jest pomisao da će bit bolje....
Da ima boljih dana... Da nije sve tako crno kao što ja vidim... Jebi ga.....
Ponekad sam najoptimističnija osoba, a ponekad.... ponekad mi je sve crno...... Kao da ne vidim izlaz...
U biti, ja ne znam o čem pišem ni sama....
Evo vam još fotki... Čujemo se... Bye

Taya i Ivana na putu do grada...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tatjana pozira... Joj, joj, mala moja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tatjana i Jaaaa poziramo... lol...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Taya na željezničkom mostu....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dina u nekoj čudnoj pozi...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je dio Tayinog fotosseshiona na ulazu... lol...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Eto, to bi bilo to... bye... uživajte...

komentiraj(12)|| na papir|| #|| ^

10.07.2007., utorak

Evo veseliji post... :))

Joj, šta da vam kažem....
Evo, pišem novi post samo zato šta mi je onaj nekak predepresivan, naročito onaj dio o Domagoju....
Ah niš... Jučer mu je bio ispračaj... Al ne želim posati o njemu zato šta ću se opet rastužit i onda je gotovo...
Ovih dana sam nekak.... sretna... moglo bi se tak reć... Osim kad sam na netu i odem do Domagojevog bloga ili prolazim pored one kobne zebre...
Trebala sam danas s Tatjanom i Branetom (koji nas je trebao besplatno pustit) ić na bazen...
Al kiša je padala pa niš od toga.....
Evo, otišo mi buraz na more s društvom (ah blago mu se...) pa sam od jutra od sutra ( ahaj ) na netu... Al neće bit dobro kad dođe račun... hm... Jao si ga meni onda...
U biti, rekla sam burazu da mi mora nešt kupit i da se bez tog ne vraća u Sisak.. lol.. kak sam zla....
Al jebi ga, ja sam njemu na maturalcu kupila šiltericu od 80 kuna, koju je on možda jednom nosio....
Al ja ju nosim... Meni je fora...
Eto, ovo ljeto mi je isto ko i prošlo, iako sam se nadala da neće bit...
Mislim, prošlo je bilo zakon, al glupo mi je stalno bit na istom mjestu... Na ulazu.. Ala zabave li u pičku materinu....
Al dobro, bitno da je društvo i dalje isto i zakon....
Evo upisala sam srednju... Nije da se ponosim baš zanimanjem al dobro...
Upisala sam trgovačku... Al jebi ga... Mogu upisat 4.godinu npr. za komercijalistu i ić na faks....
I evo ovim putem bi svom frendu ERVINU čestitala 15. rođendan, koji je bio jučer, al eto da mu na blogu još čestitam... Pa, prijatelju, sretan ti rođendan...
I eto, ne znam šta da vam više kažem....
Aj čujemo se... pusa bok...

I... evo jedna fotkica koja mi je baš draga...


Ja i Ivona (ona je ova u zelenoj majici), dok smo još u osnovnoj... hehe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

komentiraj(4)|| na papir|| #|| ^

08.07.2007., nedjelja

Pomalo dosadna subota, al nekima je bila full dobra :)

Eo, opet ja budna prije 8 sati... Al jebi ga, sjebali me stari i ujak koji su došli ljepit pločice pa me probudili... :(
Bila u gradu sinoć.... I kao šta sam u prošlom postu rekla, Taya je trebala bit s Vasom, a Ivona s Eberlom.... I ja kao s Filipom... hmda...
I tako mi malo uranili u grad... Naime, došli smo malo prije 19 sati... Onak, drap, pucajte si u mozak...
Al dobro...
Dok još nikog nije bilo mi se prešetavali po gradu i kurili se međusobno...
I onda smo ja, Ivona i Tatjana ostavile Ervina i Amadeu same i ošle se kraj neke zgrade dosađivat....
Na kraju smo ožednile i nekak skupile 7 kuna da kupimo Pepsi (da ljudi, pepsi... ne pivu... lol)
I onda smo naišli nekim slučajem na Ervina i Amadeu i Ervin je zvao Vasu i zvao ga k nama....
Nakon tog su Taya i Vaso otišli yes , a malo nakon tog i Ivona i Eberl...
Mene moj peder nije nazvo tak da sam bila očajna... lol...
I niš, malo sam bila još s Ervinom i Amadeom pa otišla u vrtić kod Dolly, Ivice i Marije....
I tak je brzo došlo vrijeme kad smo išli doma....
I u busu meni je Taya pričala kak joj je bilo i to.... I ja sam, ko i svaka normalna frendica bila sretna zbog nje... A znam da je i ona zbog mene bila sretna kad sam bila s Filipom....
Al ne, uvijek postoji neka budala...Naime, dok smo ja i Tatjana pričale o njoj i Vasi, Edin je provalio da ja nju ispitujem zato šta sam ljubomorna.... Evo, ovu priliku ću iskoristit i reć da NISAM BILA, NISAM I NEĆU BIT LJUBOMORNA.... Oboje su mi odlični frendovi, i drago mi je šta su zajedno zato šta su preslatki zajedno... Ne lažem, fakat jesu....
A uostalom, ja imam svoju malu budalicu pa onda....

I još sam nešto zaboravila napomenut....
Neki dan se oko pol 9 ujutro desila najgora nesreća za koju sam čula u zadnje vrijeme....
Oduzet je jedan mladi život... Domagojev... Dečka nisam poznavala... Znala sam ga iz viđenja....
Al unatoč tome, ne mogu vjerovat....
On se samo htio pohvalit mami sa svojom prvom pohvalnicom.... Ali nije... Nije uspio doć do nje....
Jebote, kako je život okrutan.... I to ga je na jebenoj zebri udario auto.....
Još uvijek su na toj zebri uz cestu tragovi krvi, ali i zapaljeni lampioni odaju posljednju počast Domagoju... To nije fer... Toliko je toga bilo pred njim.... Prve ljubavi, izlasci i još puuunoo dobrih ocjena... Al tog više nema...
Njegov životni put je završio....
Ljudi, imate njegov blog u mojim linkovima....
Domagoj, rest in peace.... Evo, ovim putem, dajem mu posljednji pozdrav... počivao u miru....

komentiraj(6)|| na papir|| #|| ^

03.07.2007., utorak

Evo l.o.l.i.t.a. nabacit ću neki post... :)

Evo da vas na početku pozdravim.... Helou ljudeki....
Ja sam se upravo vratila iz vana... Umorna sam, a i bilo je dosadno vani pa sam došla doma... u biti...
Danas sam s društvom bila na kupi na Zibelu....
Bilo je zakon... Čak sam se jednom i okupala... Mislim, kupala bi se ja, al je kupa užasno brza i odnese te u roku keks... Al eto... Bitno da sam se ja cijelo popodne sunčala... ispod suncobrana... hehe...
Nemojte mislit da smo si sami nosili suncobran, već tam su ih postavili.... lol...
I taman kad je bilo najbolje, nebo se smračilo i počeo je puhat vjetar....
Mi se pokupili lagano kući... I uhvatilo nas nevrijeme baš kad smo krenuli... Koji smo mi sretnici e...
I niš, mi ručnike na glavu i piči kući...
Al brzo je prestalo padat....
Joj, u subotu u gradu je bilo supeeer.... Jedna od boljih subota do sad....
Suš je bio slavio rođić pa smo se svi skupili i pili... Mogu vam reć da nisam bila ni malo, al ni malo pod gasom, i bilo mi je puno bolje nego kad jesam....
Uglavnom smo se puuuuuno fotkali, i stavila bi vam slike na blog, al mi sere neš imageshack pa jebi ga...
Al fotke su fakat zakon....
Postala sam dobra sa dosta osoba s kojima se nisam znala... Mislim, znali smo se iz viđenja, al nikad nismo pričali... Sve do sad....
I tako, ja opet neš sa bivšim... Al jebote, ide mi na živce to već...
Moja Taya treba bit sa Vasom, Vaxom iliti Karlom... I fakat mi je drago zbog tog... Iako svi misle da se ljutim na nju.... Kao zbog tog šta se on meni navodno sviđa i htjela sam bit s njim... A to niš nije istina... Mislim, i da sam htjela bit s njim, više ne želim zato šta sam razmišljala malo i shvatila da mi nakon šta bi bili skupa jednu večer ne bi više bili super frendovi ko šta smo sad... I bitnije mi je prijateljstvo nego jedna jebena večer... I to je to ljudi... A ti Tatjana, shvati da ti ja nisam izgovor da ne budeš s njim... Budi s njim... :)
Joj da, jučer su bile prijave za upis... Mislim, i danas su bile...
Ja sam predala prijavu za frizera... Sad tek kužim kolko sam glupa bila kad nisam učila i šta sad ne mogu upisat školu koju bi htjela.... Al sad je gotovo...
Sad se samo bojim da neću upast u frizersku.... Al saznat ću sutra...
Ljudi, držite mi fige da upadnem... A ja sad ode spavat zato šta ću ak ovak nastavim zapat ispred kompa... Laku noć... pusa bok...

komentiraj(4)|| na papir|| #|| ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.