....nobody wants to be lonely....

10.07.2007., utorak

Evo veseliji post... :))

Joj, šta da vam kažem....
Evo, pišem novi post samo zato šta mi je onaj nekak predepresivan, naročito onaj dio o Domagoju....
Ah niš... Jučer mu je bio ispračaj... Al ne želim posati o njemu zato šta ću se opet rastužit i onda je gotovo...
Ovih dana sam nekak.... sretna... moglo bi se tak reć... Osim kad sam na netu i odem do Domagojevog bloga ili prolazim pored one kobne zebre...
Trebala sam danas s Tatjanom i Branetom (koji nas je trebao besplatno pustit) ić na bazen...
Al kiša je padala pa niš od toga.....
Evo, otišo mi buraz na more s društvom (ah blago mu se...) pa sam od jutra od sutra ( ahaj ) na netu... Al neće bit dobro kad dođe račun... hm... Jao si ga meni onda...
U biti, rekla sam burazu da mi mora nešt kupit i da se bez tog ne vraća u Sisak.. lol.. kak sam zla....
Al jebi ga, ja sam njemu na maturalcu kupila šiltericu od 80 kuna, koju je on možda jednom nosio....
Al ja ju nosim... Meni je fora...
Eto, ovo ljeto mi je isto ko i prošlo, iako sam se nadala da neće bit...
Mislim, prošlo je bilo zakon, al glupo mi je stalno bit na istom mjestu... Na ulazu.. Ala zabave li u pičku materinu....
Al dobro, bitno da je društvo i dalje isto i zakon....
Evo upisala sam srednju... Nije da se ponosim baš zanimanjem al dobro...
Upisala sam trgovačku... Al jebi ga... Mogu upisat 4.godinu npr. za komercijalistu i ić na faks....
I evo ovim putem bi svom frendu ERVINU čestitala 15. rođendan, koji je bio jučer, al eto da mu na blogu još čestitam... Pa, prijatelju, sretan ti rođendan...
I eto, ne znam šta da vam više kažem....
Aj čujemo se... pusa bok...

I... evo jedna fotkica koja mi je baš draga...


Ja i Ivona (ona je ova u zelenoj majici), dok smo još u osnovnoj... hehe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

komentiraj(4)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.