....nobody wants to be lonely....

26.07.2007., četvrtak

Helloooo....

Eo sad sam se probudila... jbg ne mogu spavat.. ne znam koji mi je...
sinoć sam bila u Mošćenici na Sv.Jakovu... Bio je Tony Cetinski....
inače ja volim njega slušat, al ga uopće nisam čula sinoć...
ja sam došla sa starcima oko pol 10... a počeo je oko 21h...
i kad smo došli ja se odvojila od staraca i otišla s Tatjanom, Ivonom i Dinom...
najprije smo lunjale po gužvi, a onda otišle kod škole u "miru" popit pivicu...
pol sata ju nismo mogle otvorit.. mislim, ipak smo mi specoši (specijalci)... al nvm...
i niš, tak mi to nekak otvorimo i popijemo... i onda dođu Ervin i Amadea... onda sam još Ervinu popila čašu pive... i to je bilo to... vratile smo se na koncert kad je bio već praktički gotov.... hmda...
dok smo hodale po mraku iskoči neki klinjo ispred mene i veli mi neš... ja sam mislila da sam srčani dobila kad je izletio pred mene... lol..
i tak... to je ugl to...
eh da, da ne zaboravim: Tatjana, SRETAN TI 15.ROĐENDAN... LOLIM TEE PUNOOO...

Opet sam imala fotosesshion... lol...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

komentiraj(12)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.